خرید اسپری تاخیری

این وبلاگ برای معرفی اسپری تاخیری است

خرید اسپری تاخیری

این وبلاگ برای معرفی اسپری تاخیری است

این وبلاگ جهت معرفی انواع اسپری های تاخیری انواع برندهای معروف بازار است .اسپری تاخیری : این فرآورده به مراد زیاد کردن زمان ارگاسم در مردان و لذت بیشتر درباره جنسی , استعمال می شود . از مزایای اشکال اسپری تاخیری می شود به استعمال پرسرعت و سهل و آسان آن‌ها اشاره نمود .

با تاثیر فوق العاده ای که دارد زمان رابطه شما و شریک جنسی را به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه افزایش می دهد و باعث می شود اضطراب شما کم شده ، و در نتیجه بتواند اعتماد به نفس خود را باز یابید و کم کم مدت طبیعی آمیزش را بدست آورید .

این اسپری باعث می شود شما اطمینان حاطر داشته باشید که حداقل تا ۳۰ ال ۴۵ دقیقه هیچ انزالی اتفاق نمی افتد و می توانید رابطه خود را ادامه دهید و از آن لذت ببرید .

نکته : هنگام استفاده از مواد بی حسی بیاد داشته باشید که حتما چند دقیقه قبل از انجام نزدیکی باید آلت خود را با آب بشویید یا اینکه از کاندوم استفاده نمایید.

  • ۰
  • ۰


47.00 دلار

اسپری تأخیر Maca Delay را بگیرید تا از انزال زودرس خود جلوگیری کنید. بار خود را افزایش داده و مدت زمان ارگاسم در روابط جنسی را طولانی تر کنید. شریک زندگی خود را از استقامت جنسی بهبود یافته خود تعجب کنید!

انزال زودرس را حل کنید
آخرین خواب در رختخواب
ارگاسم خود را کنترل کنید
رانندگی جنسی را افزایش دهید
از نظر جنسی زنان بیشتری را راضی می کنند
همین حالا اسپری شخصی تأثیرگذار ماکا را سفارش دهید تا به شما در طولانی مدت در رختخواب کمک کند. مدت زمان خود را افزایش دهید. از رابطه جنسی بیشتر لذت ببرید!

اگر به دنبال تأخیر در ارگاسم در روابط جنسی خود هستید ، از روغن آلت تناسلی مردانه ماکا تاخیر استفاده کنید. این می تواند به شما کمک کند ادامه دهید ، طولانی تر از زمان انزال 1 تا 5 دقیقه کسانی که از انزال زودرس رنج می برند.

مشخصات محصول:

اندازه: 10ml
کاربرد: استفاده خارجی
نوع: بطری آلومینیومی
پکیج شامل: 1 اسپری تأخیر ماکا است

ویژگی های اصلی:

اسپری انزال را به تأخیر اندازید
روغن جنسی مرد
حساس کننده آلت تناسلی مرد
آخرین خواب در رختخواب
ارگاسم خود را طولانی کنید
از انزال زودرس جلوگیری کنید
رانندگی جنسی خود را تقویت کنید
بی رنگ و بی بو است
60 دقیقه زمان اثربخشی
ایمن ، بدون عوارض جانبی
تمام مواد طبیعی
این محصول روغن جنسی به شما کمک می کند تا ارگاسم خود را کنترل کنید ، و در مورد لحظات نامطلوب انزال زودرس ، به شما محکم می دهد. اگر قبلاً از این مشکل جنسی رنج برده اید ، به این معنی است که شما به ارگاسم شریک زندگی خود رسیده اید. همیشه احساس لذت فوق العاده است که لذت بردن از زنان را تجربه کنید ، زیرا هر دو به ارگاسم می رسید!

اسپری تاخیری ماکا یک اسپری روغن محبوب جنسی است که به آقایان کمک می کند تا زمان تخلیه مایع منی خود را خاموش کنند. شما فقط 20 دقیقه قبل از انجام فعالیتهای جنسی آن را روی خروس خود بمالید. در حقیقت ، می تواند به شما کمک کند تا از برداشت بیش از حد پوست آلت تناسلی کمتر شود. بیشتر مردان مبتلا به PE دارای غدد بیش از حد حساس هستند و در اینجا است که اسپری تأخیر در آن انجام می شود.

به خاطر داشته باشید ، با این حال ، همه بدن ها یکسان نیستند. برخی از افراد درجات مختلفی از مشکلات دارند ، به همین ترتیب درجات مختلفی از درد وجود دارد. البته می توانید بسته به میزان انزال زودرس خود ، میزان مصرف اسپری را تنظیم کنید. علاوه بر این ، شما نیز باید رژیم خود را بهبود بخشید ، استرس را به حداقل برسانید و شیوه زندگی خود را برای مبارزه با PE کاملاً بهبود بخشید.

نکاتی برای استفاده:

چندین بار روی غده های آلت تناسلی ، سر ، بدن تا پایه اسپری کنید.
قبل از رابطه جنسی 20 تا 30 دقیقه آن را بمالید.
به طور مساوی اسپری کنید تا پوست آن را به طور کامل جذب کند.
می توانید منطقه را ماساژ دهید تا به طور مساوی اعمال شود.
حتی بعد از شستشو و شستشو موثر است.
قبل از رابطه جنسی دهانی قابل استفاده است ، اما فقط بعد از شستشو ، 30 دقیقه پس از استفاده.
تصمیم خود را برای حل انزال زودرس تأخیر نکنید! اکنون اسپری تاخیر ماکا سفارش داده و عملکرد خود را در رختخواب بهبود بخشید. به یاد داشته باشید ، اگر زنان راضی باشند ، بیشتر به دنبال رابطه جنسی هستند. در رابطه جنسی بعدی خود یک مرد کاملاً جدید در رختخواب باشید! اسپری تاخیری ماکا را امروز دریافت کنید!

 

منبع :  sanykala

  • ۹۸/۰۸/۲۲
  • امین طاهری

اسپری تأخیری Maca Delay

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی