خرید اسپری تاخیری

این وبلاگ برای معرفی اسپری تاخیری است

خرید اسپری تاخیری

این وبلاگ برای معرفی اسپری تاخیری است

این وبلاگ جهت معرفی انواع اسپری های تاخیری انواع برندهای معروف بازار است .اسپری تاخیری : این فرآورده به مراد زیاد کردن زمان ارگاسم در مردان و لذت بیشتر درباره جنسی , استعمال می شود . از مزایای اشکال اسپری تاخیری می شود به استعمال پرسرعت و سهل و آسان آن‌ها اشاره نمود .

با تاثیر فوق العاده ای که دارد زمان رابطه شما و شریک جنسی را به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه افزایش می دهد و باعث می شود اضطراب شما کم شده ، و در نتیجه بتواند اعتماد به نفس خود را باز یابید و کم کم مدت طبیعی آمیزش را بدست آورید .

این اسپری باعث می شود شما اطمینان حاطر داشته باشید که حداقل تا ۳۰ ال ۴۵ دقیقه هیچ انزالی اتفاق نمی افتد و می توانید رابطه خود را ادامه دهید و از آن لذت ببرید .

نکته : هنگام استفاده از مواد بی حسی بیاد داشته باشید که حتما چند دقیقه قبل از انجام نزدیکی باید آلت خود را با آب بشویید یا اینکه از کاندوم استفاده نمایید.

  • ۰
  • ۰

DRAGON DELAY SPRAY

DRAGON DELAY SPRAY

توضیحات محصول
انزال زودرس شایعترین مشکل جنسی در بین مردان است و گفته می شود حدود 75٪ از مردان در بعضی از نقاط دیگر زندگی خود را تحت تأثیر قرار می دهد. اسپری تاخیری اژدها با ویتامین E یک محصول با کیفیت مصوب است که به منظور کاهش حساسیت بیش از حد در مردان و طولانی شدن لذت جنسی تهیه شده است.


استفاده از بطری اسپری آسان باعث آرامش می شود که به اعتماد به نفس شما کمک می کند و به شما در عملکرد بهتر کمک می کند. دستگاه حساس کننده آلت تناسلی مرد با کمی کمرنگ کردن نوک آلت تناسلی مرد کار می کند و به شما امکان می دهد تا اوج خود را به تاخیر بیاندازید و عشق ورزی را به نفع هر دو شریک ادامه دهید. روی هر فرد با شدت متفاوت تأثیر می گذارد ، بنابراین لازم است که ابتدا با سمپاشی کمی شروع کرده و در صورت لزوم از آن استفاده بیشتری کنید. این اسپری تاخیری از قدرت و ارزش بالایی برخوردار است. این یکی از رایج ترین حساسیت زدایی آلت تناسلی است که توسط مردان از سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. دستورالعمل استفاده برای بهترین نتیجه: 1- 30 دقیقه قبل از مقاربت 2 اسپری را روی سر آلت تناسلی مرد بمالید. 2. بعد از 20 دقیقه 1 اسپری دیگر بمالید و 10 دقیقه دیگر بگذارید. 3. سر آلت را به خوبی بشویید.


اسپری تأخیر اژدها با ویتامین E نه تنها به شما در طولانی مدت خوابیدن کمک می کند ، بلکه یکی از بهترین اسپری های تأخیر موجود در بازار است. این اسپری به شما این امکان را می دهد تا شما مردی باشید که همیشه می خواهید باشید و هر بار که عشق ورزید ، رضایت کامل همسرتان را تضمین می کند.

اطلاعات محصول
COD موجود بله
این ماده حاوی 10 گرم لیدوکائین و 1 گرم ویتامین E است
رنگ نارنجی

 

منبع :  sanykala

  • ۹۸/۰۸/۲۲
  • امین طاهری

DRAGON DELAY SPRAY

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی