خرید اسپری تاخیری

این وبلاگ برای معرفی اسپری تاخیری است

خرید اسپری تاخیری

این وبلاگ برای معرفی اسپری تاخیری است

این وبلاگ جهت معرفی انواع اسپری های تاخیری انواع برندهای معروف بازار است .اسپری تاخیری : این فرآورده به مراد زیاد کردن زمان ارگاسم در مردان و لذت بیشتر درباره جنسی , استعمال می شود . از مزایای اشکال اسپری تاخیری می شود به استعمال پرسرعت و سهل و آسان آن‌ها اشاره نمود .

با تاثیر فوق العاده ای که دارد زمان رابطه شما و شریک جنسی را به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه افزایش می دهد و باعث می شود اضطراب شما کم شده ، و در نتیجه بتواند اعتماد به نفس خود را باز یابید و کم کم مدت طبیعی آمیزش را بدست آورید .

این اسپری باعث می شود شما اطمینان حاطر داشته باشید که حداقل تا ۳۰ ال ۴۵ دقیقه هیچ انزالی اتفاق نمی افتد و می توانید رابطه خود را ادامه دهید و از آن لذت ببرید .

نکته : هنگام استفاده از مواد بی حسی بیاد داشته باشید که حتما چند دقیقه قبل از انجام نزدیکی باید آلت خود را با آب بشویید یا اینکه از کاندوم استفاده نمایید.

  • ۰
  • ۰

21 سپتامبر 2017 در ازدواج مربیان بهداشت
شما احتمالاً شنیده اید که قبل از دو حقیقت در مورد بچه ها در ازدواج می گویم. از یک طرف آنها یک نعمت باورنکردنی هستند. از طرف دیگر ، آنها حواس پرتی از ازدواج هستند. وقتی فقط آن دو نفر بودیم ، وقت با هم با کس دیگری مشترک نبودیم. اگر می خواهید به تنهایی به عنوان زن و شوهر وقت بی وقفه داشته باشید ، با کودکان باید واقعاً برنامه ریزی کنید. در حقیقت ، بچه ها معمولاً سخت تر از همسر ما برای جلب توجه فریاد می زنند.

در سالهای اولیه ، آنها کاملاً به ما احتیاج دارند که همه کارها را برای آنها انجام دهیم. همانطور که بزرگ می شوند ، ما بر نقش فرزندپروری متمرکز می شویم و تمام تلاش خود را می کنیم تا "آنها را به روشی که باید طی کنند" آموزش دهیم. "با تمام آنچه برای بزرگ کردن فرزندان خود باید انجام دهیم ، ما نمی توانیم این کار را با هزینه ازدواج انجام دهیم. .

شما نمی توانید ازدواج خود را به مدت هجده سال یا بیشتر به تعویق بیندازید و انتظار دارید که بهبود یابد. زوج هایی که این کار را انجام می دهند همان کسانی هستند که درباره آنها می شنوید یا در مورد آنها می خوانید. سرانجام بچه ها از خانه خارج می شوند و زن و شوهر به یکدیگر نگاه می کنند و می گویند چیزی مثل "کی کیستی؟" آیا برای ساختن این بنیاد وقت و انرژی و تلاش لازم است؟ کاملا! ارزششو داره؟ شما باید به این سؤال پاسخ دهید. شما دو نفر تنها کسانی هستید که می توانند در مورد ازدواجتان به آن پاسخ دهند.

بگذارید یک چیز دیگر برای شما تعریف کنم. اگر شما برای فرزندان خود یک ازدواج سالم خوب الگوبرداری نکنید ، چه کسی خواهد بود؟ بخشی از آن "آموزش آنها" آماده کردن آنها برای یک زن و شوهر موفق است. اگر تمایل دارید ازدواج خود را به تعویق بیندازید ، من از شما می خواهم که در این مورد صحبت کنید و امور را دوباره تنظیم کنید. اول خدا را به یاد داشته باشید ، ازدواج دوم؟ وقتی بچه دار می شوید این تغییر نمی کند. اگر موارد را تغییر دهیم ، هرگز برنامه خدا را برنمی تابد.

ازدواج در برابر کودکان ، ازدواج در محل نگهداری ، کودکان ، ازدواج مسیحی ، ازدواج ، نکات مربوط به ازدواج ، دکتر. KIM ، NESTERS EMPTY ، PRIORITIES ، SPOUSE FIRST CHILDREN SECOND ، قرار دادن حرف اول خود را برای اولین بار ، شفا بخش یک راهپیمایی قطار ، ازدواج قطار
اظهار نظر
برای دریافت هر پست وبلاگ از طریق ایمیل هر روز صبح مشترک شوید.


پوشیدن کفش های آنها: EMPATHY
14 سپتامبر 2017 در ازدواج مربیان بهداشت
در ازدواج ما ، اولین باری که نانسی از رابطه با یک دوست احساساتی شد ، من آن را مانند یک پسر اداره کردم. من گفتم مواردی مانند ، "آن را پشت سر بگذارید" ، "او به هر حال این دوست خوب نیست" و "ارزش آن را ندارد که ناراحت شویم." ناگهان من آدم بدی بودم و هیچ دلیلی نداشتم که چرا. اعتبار زیادی به نانسی می دهم. او سعی کرد به من بگوید که چه فکر و احساسی دارد. من فقط او را نشنیدم. من خیلی مطمئن بودم که او از هر کاری که می کند اساساً او را نادیده می گرفتم ، کار بزرگی می کرد.

راستش ، در آن سالهای اولیه ازدواج ، من یک یادگیرنده واقعاً کند بودم. مدت زمان زیادی طول کشید تا این ایده به من برسد که احساسات ، عواطف و چگونگی مشاهده او در شرایط ممکن است معتبر باشد. من واقعاً مطمئن نیستم که چه چیزی باعث ایجاد تفاوت شده است ، اما فکر می کنم بالاخره شروع به گوش دادن به او کردم و سعی کردم آنچه را که او می گوید بشنوم.

امروز هنوز زمانهایی وجود دارد که من جواب او را نمی گیرم اما من متفاوت هستم. من بهتر گوش می کنم من آگاهانه سعی می کنم خودم را در کفش های او قرار دهم. از خودم می پرسم: "این وضعیت از نگاه چشمان نانسی چگونه است؟" و "دیدگاه او متفاوت از مال من است؟" . من واقعاً می توانم بدون قضاوت با او همدلی کنم.

در مورد شما و همسرتان چطور؟ چه اتفاقی می افتد اگر خودتان را در کفش های خود بگذارید؟ چه می شود وقتی واقعاً به آنها گوش می دادید وقتی چیزی را با شما به اشتراک می گذاشتید که برایشان مهم بود؟ اگر از خود بپرسید چطور از چشمانشان نگاه می کند؟ اگر تصدیق کنید که بدون قضاوت در مورد نحوه برخورد با آن ، وضعیت را به روشی متفاوت اداره خواهید کرد؟ این خیلی برای من و ازدواج من تغییر کرد. چرا آن را امتحان نمی کنید؟ چه چیزی شما رو عقب نگاه داشته؟

همدلی ، همدلی ازدواج است ، ازدواج مسیحی ، خدا ، دکتر. کیم ، پوشیدن کفش های آنها ، پوشیدن کفش های اسپرت خود ، گوش دادن به ازدواج ، نحوه گوش دادن به ازدواج ، شفابخشی یک ازدواج راه راه ، ازدواج قطار
اظهار نظر
برای دریافت هر پست وبلاگ از طریق ایمیل هر روز صبح مشترک شوید.

  • ۹۸/۱۱/۰۶
  • امین طاهری

ازدواج در برابر: کودکان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی