خرید اسپری تاخیری

این وبلاگ برای معرفی اسپری تاخیری است

خرید اسپری تاخیری

این وبلاگ برای معرفی اسپری تاخیری است

این وبلاگ جهت معرفی انواع اسپری های تاخیری انواع برندهای معروف بازار است .اسپری تاخیری : این فرآورده به مراد زیاد کردن زمان ارگاسم در مردان و لذت بیشتر درباره جنسی , استعمال می شود . از مزایای اشکال اسپری تاخیری می شود به استعمال پرسرعت و سهل و آسان آن‌ها اشاره نمود .

با تاثیر فوق العاده ای که دارد زمان رابطه شما و شریک جنسی را به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه افزایش می دهد و باعث می شود اضطراب شما کم شده ، و در نتیجه بتواند اعتماد به نفس خود را باز یابید و کم کم مدت طبیعی آمیزش را بدست آورید .

این اسپری باعث می شود شما اطمینان حاطر داشته باشید که حداقل تا ۳۰ ال ۴۵ دقیقه هیچ انزالی اتفاق نمی افتد و می توانید رابطه خود را ادامه دهید و از آن لذت ببرید .

نکته : هنگام استفاده از مواد بی حسی بیاد داشته باشید که حتما چند دقیقه قبل از انجام نزدیکی باید آلت خود را با آب بشویید یا اینکه از کاندوم استفاده نمایید.

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

درباره این مورد
هدف ما این است که اطلاعات دقیق محصول را به شما نشان دهیم. تولید کنندگان ، تأمین کنندگان و دیگران آنچه را که شما در اینجا مشاهده می کنید ارائه می دهند ، و ما آن را تأیید نکرده ایم. سلب مسئولیت ما را ببینید
اسپری K-Y برای مردان. بسیاری از آقایان از حواس پرتی برای منحرف کردن خود استفاده می کنند تا بتوانند در رختخواب بیشتر بمانند - تصویربرداری از مادربزرگ ، فکر کردن در مورد بیس بال یا استفاده از روش "توقف شروع". همه اینها شما را از شریک زندگی خود دور می کند و شما را از لحظه ای دور می کند. K-Y Duration یک تقویت کننده استقامتی است که به طور موقت زمان تا زمان انزال را طولانی می کند تا به شما در کنترل بیشتر و ماندن در لحظه کمک کند. بسیاری از مردان استقامت و استقامت بیشتری را در اتاق خواب دوست دارند. بیایید واقعی باشیم؛ مردان 91٪ زمان را به پایان می رسانند ، زنان فقط 64٪. بگذارید شکاف اوج را ببندیم. این اسپری تاخیری به مردان کمک می کند تا لحظه بمانند و رابطه جنسی طولانی تری داشته باشند. چگونه کار می کند؟ فرمول خاص طراحی شده اعصاب مؤثر بر حساسیت جنسی را به تأخیر می اندازد که اوج به طور موقت به تأخیر می افتد و به جلوگیری از انزال زودرس کمک می کند. دیگر لازم نیست به خاطر داشته باشید که قرص های استقامت ناخوشایند مصرف می کنید. و فرم بهداشتی و مناسب اسپری به معنای عدم آلودگی مانند سایر ژلهای زودگذر اژاک یا کرمهای تاخیری نیست. آیا این امن است؟ K-Y به عنوان یک برند معتبر نزدیک به 100 سال ، از ایمنی و کیفیت محصولات خود می ایستد. ماده فعال ، لیدوکائین یک ماده رایج و ضد حساس کننده ضد ضد است که توسط FDA به منظور تأخیر در انزال و طولانی کردن زمان تا اوج مورد استفاده قرار می گیرد. انتقال به شریک زندگی شما هنگام استفاده به عنوان کارگردانی و اجازه زمان خشک شدن به حداقل می رسد. K-Y Duration همچنین دارای یک کلاه قفل کننده مقاوم در برابر کودک است تا از امنیت و امنیت آن مطمئن شوید. لطفاً جهت باز و بسته کردن اسپری دستورالعمل های موجود در بسته بندی را دنبال کنید. اگر قبلاً داروهای و داروهای تجویز شده مصرف کرده اید ، قبل از استفاده از پزشک یا داروساز سؤال کنید. چگونه از آن استفاده کنم؟ بطری را به صورت راست 2 - 3 اینچ از آلت تناسلی خود دور نگه دارید. 5 یا 15 اسپری (بیش از 10 اسپری در هر بار مصرف) را روی سر و شافت آلت تناسلی 5 - 15 دقیقه قبل از مقاربت بمالید. در صورت لزوم می توانید مالش دهید و سپس قبل از مقاربت ، اضافی را با یک پارچه نرم و مرطوب پاک کنید. محصول را بعد از مقاربت بشویید. K-Y مدت استفاده از روغن K-Y و سایر روان کننده های جنسی در صورت استفاده به عنوان کار صحیح است. با این حال ، مدت زمان کاندوم سازگار نیست و نباید از کاندوم استفاده شود. از بارداری یا انتقال STD / STI جلوگیری نمی کند. چه مدت طول خواهد کشید تا من دوام آورد؟ همه متفاوت هستند. توصیه می کنیم با 3 اسپری شروع کنید و اگر دوام ندارید تا زمانی که بخواهید دوبار دیگر اسپری اضافی را امتحان کنید تا اینکه شما و شریک زندگی تان خوشحال باشید (از 10 اسپری در هر بار استفاده تجاوز نکنید). به شما کمک کنید تا از استقامت جنسی خود کنترل کنید و تا چه مدت می خواهید دوام بیاورد تا درست و مناسب برای شما و شریک زندگی تان باشد. محتویات بسته بندی: 1 بطری پمپ پمپ - 36 اسپری در هر بطری ، 0.16 فلوئورس (5.0 میلی لیتر). ماده فعال: لیدوکائین USP 9.6٪ (تقریبا 10mg در هر اسپری).
K-Y Spray Spray for Men یک تقویت کننده استقامتی است که به شما کمک می کند دوام بیشتری داشته باشید و در لحظه بمانید
حاوی لیدوکائین است که توسط FDA به منظور طولانی تر شدن زمان تا زمان انزال ، و سایر مواد سازنده که مطابق با استانداردهای کیفیت و ایمنی K-Y باشد ، توسط FDA در نظر گرفته می شود.
استفاده از اسپری تأخیر آسان به شما کمک می کند تا کنترل طولانی مدت ماندگاری خود را کنترل کنید. این کار را برای شما و شریک زندگی تان مناسب کنید. قرص های استقامت و کرم ها و ژل های انزال زودرس را تغییر دهید!
انتقال به شریک زندگی خود هنگام استفاده به عنوان کارگردانی به حداقل می رسد و اجازه خشک شدن می یابد
قرص های استقامت و کرم ها و ژل های انزال زودرس را تغییر دهید
نشانه ها:
استفاده از نشانه ها را متوقف کنید: از تماس با چشم ها خودداری کنید ؛ هنگام استفاده از این محصول ، چشم و بینی شما وارد نشود. همیشه از کمترین مقدار موثر برای شما استفاده کنید. اگر قبلاً داروهای تجویز شده مصرف می کنید. ؛ اگر همسرتان باردار است ، قبل از استفاده از پزشک مشورت کنید ؛ این محصول با کاندوم سازگار نیست ؛ استنشاق نکنید. قبل از استفاده پزشک اگر مشکل کبدی یا کلیوی دارید یا از پوستی شکسته و ملتهب استفاده نمی کنید ؛ اگر شما یا شریک زندگی خود دچار ورم یا سوزش مانند سوزش یا خارش هستید ، از مصرف آن خودداری کنید. در صورت تداوم علائم ، با پزشک مشورت کنید ؛ اگر شما یا شریک زندگی خود حساسیت (حساس) به بیهوشی موضعی یا هر یک از سایر مواد ذکر شده دارید ، از این محصول استفاده نکنید.

هشدار:
هشدارها: فقط برای استفاده خارجی. هشدار آلرژی: اگر شما یا شریک زندگی تان نسبت به بی حسی موضعی یا هر یک از سایر مواد ذکر شده حساسیت دارید (از حساسیت) استفاده نکنید. استفاده نکنید: بر روی پوست شکسته یا ملتهب. قبل از استفاده از پزشک بپرسید: اگر شریک زندگی شما باردار است؛ اگر مشکل کبدی یا کلیوی دارید یا به آن مبتلا شده اید. اگر قبلاً داروهای تجویز شده مصرف کرده اید ، قبل از استفاده از پزشک یا داروساز سؤال کنید. هنگام استفاده از این محصول: به چشم یا سوراخ بینی دچار نشوید. استنشاق نکنید. حداکثر 20 اسپری در 24 ساعت تجاوز نکنید. همیشه از حداقل مقدار موثر همه شما استفاده کنید

 

منبع : ثانیکالا

  • امین طاهری
  • ۰
  • ۰


اگر به دنبال لذت طولانی مدت هستید ، یک کرم تاخیری یا اسپری می تواند به شما کمک کند.

اسپری های تاخیری مردان را به آرامی آلت تناسلی مرد می کند و حساسیت را کاهش می دهد. این کاهش جزئی در احساس ممکن است باعث شود تا مدت طولانی از اوج خودداری کنید و می تواند باعث لذت جنسی طولانی تر شود ، چه به تنهایی و چه با یک معشوق.

اگر نگرانی از رسیدن به ارگاسم خیلی زود هنگام عشق ورزی شما بر جنسیت شما با همسرتان تأثیر دارد ، انتخاب اسپری یا کرم تاخیری مناسب می تواند پاسخی باشد ، زیرا می تواند به کاهش اضطراب در مورد انزال زودرس کمک کند.

موارد دلخواه مشتری Lovehoney:
نحوه استفاده از اسپری تاخیری
کاندومهای شدید Durex Performax

کرم های تاخیری و اسپری ها برای استفاده ساده هستند و اکثر آنها به همین روش عمل می کنند: اعمال کنید ، صبر کنید ، بروید!

شما به سادگی آنها را یک بار درست کنید (به خصوص روی سر فوق العاده حساس) و سپس آنها را برای چند دقیقه بگذارید تا عامل بی حس کردن شروع به کار کند.

برخی از اسپری های تاخیری حاوی بی حسی مانند بنزوکائین یا لیدوکائین هستند ، در حالی که برخی دیگر از مواد بی حس کننده طبیعی و تزریقات گیاهی برای کاهش حساسیت بیش از حد استفاده می کنند. ما همیشه لیست کاملی از مواد تشکیل دهنده را در صفحه محصول نشان می دهیم.

پیدا کردن سطح مناسب بی حسی بسیار مهم است و به یاد داشته باشید که کمتر بیشتر است. همیشه می توانید راه حل تأخیر بیشتری اعمال کنید ، اما پس از جذب نمی توانید آن را حذف کنید.

کدام اسپری یا خامه ای را انتخاب می کنید و چه مقدار درخواست می کنید گزینه های شخصی است. ممکن است متوجه شوید که ترجیح می دهید از کاندوم تاخیری حساس کننده برای سطح اضافی کاهش احساس استفاده کنید.

همه ما متفاوت هستیم ، و آنچه ممکن است برای شما مؤثر باشد برای شخص دیگر بیش از حد است ، و برعکس. اگر به راهنمایی کمی نیاز دارید ، به بررسی اسپری تأخیر توسط مشتریانی که از آنها استفاده کرده اند ، نگاهی بیندازید.

به کمک بیشتری نیاز دارید؟
شما می توانید با پشتیبانی مشتری تماس بگیرید ، که می تواند به شما در یافتن راه حل تأخیر مناسب کمک کند. شما می توانید 24 ساعت شبانه روز ، 7 روز در هفته به یک مشاور مجرب ایمیل ، تلفنی یا گفتگوی زنده بفرستید.

مکان عالی دیگر برای جستجوی توصیه های مردم در مورد اسپری تاخیر در Forum Lovehoney ، جایی که جامعه ما در اختیار شماست تا نظرات و نکات خود را ارائه دهد.

 

منبع :  sanykala 

  • امین طاهری
  • ۰
  • ۰

اسپری STUD 100 چیست؟
آیا از انزال زودرس رنج می برید؟ آیا می خواهید رابطه جنسی را طولانی تر کنید؟ STUD 100 جواب دارد ، با استفاده از این اسپری برای کاهش حساسیت آلت تناسلی می توانید در هنگام برقراری رابطه جنسی لذت را افزایش دهید. اسپری گل میخ قدرت بیشتری برای مردان و حداکثر لذت برای هر دو شریک فراهم می کند. اسپری گل میخ 100 آسان است و به سرعت کار می کند. اسپری حساس کننده گل میخ دارای بی حس کننده ای ملایم است که 5 تا 15 دقیقه قبل از مقاربت روی آلت تناسلی مرد اسپری می شود.

مواد اولیه فعال: 9/9٪ لیدوکائین

 

چگونه باید از اسپری STUD 100 استفاده شود؟
9.6٪ فعال مواد لیدوکائین یک ماده بی حس کننده است که با تاخیر در انزال عمل می کند زیرا باعث کاهش حساسیت آلت می شود. انزال زودرس می تواند اکثر مردان را در طی برخی از مراحل چرخه زندگی تحت تأثیر قرار دهد و STUD 100 برای کمک به مبارزه با این بیماری ایجاد شده است. STUD 100 بسیار سریع کار می کند ، هم با استفاده از آزمایشات بالینی و هم با بررسی های بالینی ، ایمن و مؤثر است تا ثابت کند STUD 100 کار می کند. STUD 100 می تواند مقاربت را به طور قابل توجهی طولانی کند و رضایت بسیار بیشتری را برای هر دو شریک فراهم کند.

 

چه زمانی باید از اسپری STUD 100 استفاده کرد؟
STUD 100 دستورالعمل استفاده ، اسپری کردن سر و شافت آلت تناسلی مرد با 3 تا 8 اسپری STUD 100 حدود 15 دقیقه یا قبل از فعالیت جنسی است. تاخیر زمانی باعث می شود زمان کافی برای نفوذ به آلت تناسلی مرد و اجازه کارآیی آن فراهم شود. تأخیر زمانی همچنین بدان معنی است که انتقال به شریک زندگی شما را به حداقل می رساند ، که می تواند او را در این روند نیز بی حس کند.

مزایای استفاده از STUD 100 این شهرت بسیار خوبی دارد. بی خطر و مؤثر است مقرون به صرفه است این احتیاط است استفاده از کاندوم بی خطر است. استفاده از سکس دهانی بی خطر است.

 

آیا اگر شریک زندگی من باردار است یا می خواهد باردار شود ، می توانم از اسپری STUD 100 استفاده کنم؟
اگر می خواهید باردار شوید یا شریک زندگی شما در حال باردار شدن است ، اکثر اسپری ها از استفاده توصیه می کنند. ثابت نشده است که لیدوکائین برای استفاده در بارداری بی خطر است. و به شما توصیه می شود از طرف احتیاط اشتباه کنید.

 

آیا برای سفارش اسپری STUD 100 به نسخه نیاز دارم؟
STUD 100 در انگلستان ساخته می شود و نیازی به تجویز و مشاوره پزشکی ندارد. این مورد توسط مقامات پیشرو بهداشت در سراسر جهان تصویب شده است. از طریق داروخانه های دارای مجوز از طریق نسخه بدون نسخه در دسترس است.

 

هشدارها
STUD 100 برای اکثر آقایان مناسب است ، اما مانند همه داروها ، گاهی اوقات می تواند عوارض جانبی ایجاد کند. بثورات یا تحریک - اگر شما یا شریک زندگی تان دچار بثورات یا سوزش شدید شده اید ، استفاده از اسپری را متوقف کنید. فقط سطح لیدوکائین بسیار کمی از STUD 100 جذب می شود. با این وجود ، سطح بالای لیدوکائین (یعنی 25 برابر دوز توصیه شده STUD 100) می تواند عوارض جانبی مانند عصبی بودن ، سرگیجه ، تشنج ، از دست دادن هوشیاری و همچنین عوارض ایجاد کند. روی قلب و ریه ها اگر هر یک از عوارض جانبی جدی شود ، یا اگر متوجه عوارض جانبی در این وب سایت نشده اید ، لطفاً به پزشک یا داروساز خود بگویید.

قبل از استفاده همیشه جزوه اطلاعات را بخوانید

 

منبع :  sanykala

  • امین طاهری
  • ۰
  • ۰

K-Y اسپری تاخیر حساس به مدت زمان K-Y برای مردان
متوقف نشو
91٪ از مردان در حالیکه 63٪ از اوج لذت جنسی زنان به پایان رسیده است. زمان آن است که شکاف لذت را ببندید و جنس مورد نظر خود را بدست آورید!

KY طول مدت طولانی به او کمک می کند تا بتواند ادامه دهد و ادامه دهد و ادامه یابد و ادامه یابد ... شما این کار را می کنید :)

ساخته شده با بنزوایزین.

19.97 دلار

K-Y Spray Spray for Men یک تقویت کننده استقامتی است که به طور موقت زمان تا زمان انزال را طولانی تر می کند تا به شما در کنترل بیشتر و ماندن در لحظه کمک کند.

دیگر لازم نیست به خاطر داشته باشید که قرص های استقامت ناخوشایند مصرف می کنید. قالب اسپری بهداشتی و مناسب به معنای ایجاد خلط مانند سایر ژلهای زودگذر اگزا یا کرم تاخیری نیست.

K-Y به عنوان یک برند معتبر نزدیک به 100 سال ، از ایمنی و کیفیت محصولات خود می ایستد. ماده فعال ، لیدوکائین یک ماده رایج و ضد حساس کننده ضد ضد است که توسط FDA به منظور تأخیر در انزال و طولانی کردن زمان تا اوج مورد استفاده قرار می گیرد.

انتقال به شریک زندگی شما هنگام استفاده به عنوان کارگردانی و اجازه زمان خشک شدن به حداقل می رسد. K-Y Duration همچنین دارای یک کلاه قفل کننده مقاوم در برابر کودک است تا از امنیت و امنیت آن مطمئن شوید. لطفاً جهت باز و بسته کردن اسپری دستورالعمل های موجود در بسته بندی را دنبال کنید. اگر قبلاً داروهای و داروهای تجویز شده مصرف کرده اید ، قبل از استفاده از پزشک یا داروساز سؤال کنید.

آیا اطلاعات موجود در این بخش مفید است؟ بله خیر

اسپری حساس کننده K-Y مدت زمان برای مردان


مدت زمان K-Y

K-Y برند معتبر
ماده فعال لیدوکائین ، یک ماده حساس کننده کننده معمولی است که توسط FDA به منظور طولانی تر شدن زمان تا زمان انزال در نظر گرفته شده است. K-Y به عنوان یک برند معتبر نزدیک به 100 سال ، از امنیت محصولات خود می ایستد.

به کنترل زمان آخرین عمر کمک می کنید
بیایید با آن روبرو شویم ، مردان سریعتر از زنان تمام می شوند. مدت زمان K-Y با کمک به شما در کنترل مدت طولانی ماندن ، این شکاف را می بندد. 3 اسپری را امتحان کنید تا شروع شود. اگر به اندازه دلخواه دوام نیاورید ، دفعه بعد یک اسپری اضافی امتحان کنید (از 10 اسپری تجاوز نکند مگر اینکه توسط پزشک توصیه شود.)

قالب اسپری آسان
K-Y مدت زمان استفاده از قالب اسپری پمپ آسان برای استفاده در سر و شافت آلت تناسلی مرد است. مدت زمان K-Y با کاهش حساسیت عصبی کار می کند. شما هنوز هم احساسات جسمی صمیمی از جمله لمس و برانگیختگی را احساس خواهید کرد.

در لحظه بمانید
حواس پرتی ها را فراموش کنید و در لحظه بمانید. دیگر به بیس بال یا مادربزرگ فکر نمی کنید. با مدت زمان K-Y قادر خواهید بود سر خود را در بازی نگه دارید و در نتیجه از رابطه جنسی بهتر با همسر خود لذت ببرید.
پرسش و پاسخ

آیا کار می کند؟ چطور؟
بله آن کار می کند! K-Y Duration ™ اسپری برای آقایان تقویت کننده استقامتی است که با اسپری شدن روی آلت تناسلی مرد ، به شما در ماندگاری بیشتر کمک می کند تا بتوانید کنترل بیشتری داشته باشید و در لحظه بمانید! اعصاب مؤثر بر حساسیت جنسی را حساس تر می کند ، در حالی که هنوز تجربه لذت بخش جنسی را فراهم می کند.

چگونه از آن استفاده کنم؟
K-Y مدت زمان قبل یا حین نعوظ را اعمال کنید - به هر صورت! ابتدا بطری را به صورت عمودی 2 "تا 3" از آلت تناسلی خود نگه دارید و 3 یا بیشتر از اسپری ها را که بیش از 10 نباشد ، روی سر و شافت آلت تناسلی 5-15 دقیقه قبل از مقاربت بمالید (یا همانطور که توسط دکتر راهنمایی شده است استفاده کنید). ) در صورت لزوم مالش دهید و سپس قبل از مقاربت ، اضافی را با یک پارچه نرم و مرطوب پاک کنید. محصول را بعد از مقاربت بشویید.

ایمنی / مواد لازم
ماده فعال در K-Y Duration ، لیدوکائین ، معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد و به منظور طولانی شدن زمان به طور موقت تا زمان انزال ، توسط FDA ایمن شناخته شده است. K-Y به عنوان یک برند معتبر نزدیک به 100 سال ، از امنیت محصولات خود می ایستد.

چه مدت طول خواهد کشید تا من دوام آورد؟
همه افراد متفاوت هستند ، اما برای شروع کار 3 اسپری را امتحان کنید. اگر به اندازه دلخواه دوام ندارید ، دفعه بعد یک اسپری اضافی امتحان کنید (طبق دستورالعمل استفاده کنید و از 10 اسپری تجاوز نکنید ، مگر اینکه توسط پزشک توصیه شود).

سکس برای من چه حسی خواهد داشت؟
نگران نباشید - شما هنوز هم لذت ناشی از تحریک جنسی را که منجر به ارگاسم می شود احساس خواهید کرد. مدت زمان K-Y با کاهش حساسیت عصبی کار می کند. این بدان معنی است که شما دوام بیشتری خواهید داشت و هنوز هم احساسات جسمی صمیمی از جمله لمس و برانگیختگی را احساس خواهید کرد.

این موضوع چه تأثیری روی شریک زندگی من خواهد گذاشت؟
اگر به عنوان کارگردانی استفاده شود ، از بین برود و اجازه خشک شود ، به حداقل رساندن انتقال به شریک زندگی خود در طول مقاربت جنسی کمک می کند. البته - شما می خواهید ابتدا قبل از استفاده از K-Y Duration با شریک جنسی خود صحبت کنید ، و مطمئن باشید که اگر شریک زندگی شما حساسیت (حساس) به بیهوشی موضعی یا هر یک از سایر مواد ذکر شده دارد ، از این محصول استفاده نکنید. اگر شریک زندگی شما باردار است ، قبل از استفاده باید از پزشک معالج بخواهید.

آیا می توان از آن با کاندوم استفاده کرد؟
خیر ، مدت زمان K-Y با کاندوم قابل استفاده نیست. با این حال ، اگر به دنبال کاندوم برای کمک به ماندگاری بیشتر هستید - Durex® Performax® Intense را که از ترکیب فعال بنزوکائین استفاده می کند ، امتحان کنید.


آیا با مدیوم من در تعامل خواهد بود؟
اگر قبلاً داروهای تجویز شده مصرف کرده اید یا مشکل کبدی یا کلیوی دارید قبل از استفاده از پزشک یا داروساز سؤال کنید.
مورد اعتماد تقریباً 100 سال است

 

منبع :  sanykala

  • امین طاهری
  • ۰
  • ۰

DRAGON DELAY SPRAY

DRAGON DELAY SPRAY

توضیحات محصول
انزال زودرس شایعترین مشکل جنسی در بین مردان است و گفته می شود حدود 75٪ از مردان در بعضی از نقاط دیگر زندگی خود را تحت تأثیر قرار می دهد. اسپری تاخیری اژدها با ویتامین E یک محصول با کیفیت مصوب است که به منظور کاهش حساسیت بیش از حد در مردان و طولانی شدن لذت جنسی تهیه شده است.


استفاده از بطری اسپری آسان باعث آرامش می شود که به اعتماد به نفس شما کمک می کند و به شما در عملکرد بهتر کمک می کند. دستگاه حساس کننده آلت تناسلی مرد با کمی کمرنگ کردن نوک آلت تناسلی مرد کار می کند و به شما امکان می دهد تا اوج خود را به تاخیر بیاندازید و عشق ورزی را به نفع هر دو شریک ادامه دهید. روی هر فرد با شدت متفاوت تأثیر می گذارد ، بنابراین لازم است که ابتدا با سمپاشی کمی شروع کرده و در صورت لزوم از آن استفاده بیشتری کنید. این اسپری تاخیری از قدرت و ارزش بالایی برخوردار است. این یکی از رایج ترین حساسیت زدایی آلت تناسلی است که توسط مردان از سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. دستورالعمل استفاده برای بهترین نتیجه: 1- 30 دقیقه قبل از مقاربت 2 اسپری را روی سر آلت تناسلی مرد بمالید. 2. بعد از 20 دقیقه 1 اسپری دیگر بمالید و 10 دقیقه دیگر بگذارید. 3. سر آلت را به خوبی بشویید.


اسپری تأخیر اژدها با ویتامین E نه تنها به شما در طولانی مدت خوابیدن کمک می کند ، بلکه یکی از بهترین اسپری های تأخیر موجود در بازار است. این اسپری به شما این امکان را می دهد تا شما مردی باشید که همیشه می خواهید باشید و هر بار که عشق ورزید ، رضایت کامل همسرتان را تضمین می کند.

اطلاعات محصول
COD موجود بله
این ماده حاوی 10 گرم لیدوکائین و 1 گرم ویتامین E است
رنگ نارنجی

 

منبع :  sanykala

  • امین طاهری
  • ۰
  • ۰


47.00 دلار

اسپری تأخیر Maca Delay را بگیرید تا از انزال زودرس خود جلوگیری کنید. بار خود را افزایش داده و مدت زمان ارگاسم در روابط جنسی را طولانی تر کنید. شریک زندگی خود را از استقامت جنسی بهبود یافته خود تعجب کنید!

انزال زودرس را حل کنید
آخرین خواب در رختخواب
ارگاسم خود را کنترل کنید
رانندگی جنسی را افزایش دهید
از نظر جنسی زنان بیشتری را راضی می کنند
همین حالا اسپری شخصی تأثیرگذار ماکا را سفارش دهید تا به شما در طولانی مدت در رختخواب کمک کند. مدت زمان خود را افزایش دهید. از رابطه جنسی بیشتر لذت ببرید!

اگر به دنبال تأخیر در ارگاسم در روابط جنسی خود هستید ، از روغن آلت تناسلی مردانه ماکا تاخیر استفاده کنید. این می تواند به شما کمک کند ادامه دهید ، طولانی تر از زمان انزال 1 تا 5 دقیقه کسانی که از انزال زودرس رنج می برند.

مشخصات محصول:

اندازه: 10ml
کاربرد: استفاده خارجی
نوع: بطری آلومینیومی
پکیج شامل: 1 اسپری تأخیر ماکا است

ویژگی های اصلی:

اسپری انزال را به تأخیر اندازید
روغن جنسی مرد
حساس کننده آلت تناسلی مرد
آخرین خواب در رختخواب
ارگاسم خود را طولانی کنید
از انزال زودرس جلوگیری کنید
رانندگی جنسی خود را تقویت کنید
بی رنگ و بی بو است
60 دقیقه زمان اثربخشی
ایمن ، بدون عوارض جانبی
تمام مواد طبیعی
این محصول روغن جنسی به شما کمک می کند تا ارگاسم خود را کنترل کنید ، و در مورد لحظات نامطلوب انزال زودرس ، به شما محکم می دهد. اگر قبلاً از این مشکل جنسی رنج برده اید ، به این معنی است که شما به ارگاسم شریک زندگی خود رسیده اید. همیشه احساس لذت فوق العاده است که لذت بردن از زنان را تجربه کنید ، زیرا هر دو به ارگاسم می رسید!

اسپری تاخیری ماکا یک اسپری روغن محبوب جنسی است که به آقایان کمک می کند تا زمان تخلیه مایع منی خود را خاموش کنند. شما فقط 20 دقیقه قبل از انجام فعالیتهای جنسی آن را روی خروس خود بمالید. در حقیقت ، می تواند به شما کمک کند تا از برداشت بیش از حد پوست آلت تناسلی کمتر شود. بیشتر مردان مبتلا به PE دارای غدد بیش از حد حساس هستند و در اینجا است که اسپری تأخیر در آن انجام می شود.

به خاطر داشته باشید ، با این حال ، همه بدن ها یکسان نیستند. برخی از افراد درجات مختلفی از مشکلات دارند ، به همین ترتیب درجات مختلفی از درد وجود دارد. البته می توانید بسته به میزان انزال زودرس خود ، میزان مصرف اسپری را تنظیم کنید. علاوه بر این ، شما نیز باید رژیم خود را بهبود بخشید ، استرس را به حداقل برسانید و شیوه زندگی خود را برای مبارزه با PE کاملاً بهبود بخشید.

نکاتی برای استفاده:

چندین بار روی غده های آلت تناسلی ، سر ، بدن تا پایه اسپری کنید.
قبل از رابطه جنسی 20 تا 30 دقیقه آن را بمالید.
به طور مساوی اسپری کنید تا پوست آن را به طور کامل جذب کند.
می توانید منطقه را ماساژ دهید تا به طور مساوی اعمال شود.
حتی بعد از شستشو و شستشو موثر است.
قبل از رابطه جنسی دهانی قابل استفاده است ، اما فقط بعد از شستشو ، 30 دقیقه پس از استفاده.
تصمیم خود را برای حل انزال زودرس تأخیر نکنید! اکنون اسپری تاخیر ماکا سفارش داده و عملکرد خود را در رختخواب بهبود بخشید. به یاد داشته باشید ، اگر زنان راضی باشند ، بیشتر به دنبال رابطه جنسی هستند. در رابطه جنسی بعدی خود یک مرد کاملاً جدید در رختخواب باشید! اسپری تاخیری ماکا را امروز دریافت کنید!

 

منبع :  sanykala

  • امین طاهری
  • ۰
  • ۰


اسپری تأخیر جنسی Mini Love به شکلی کار می کند که تمام ناراحتی های انزال زودرس شما را پایان می دهد.

با اعتماد به نفس که بیشتر از شریک زندگی خود خواهید ماند ، به هر برخورد جنسی بپردازید!

مزایای استفاده از MINI LOVE DELAY SPRAY

استقامت جنسی را بهبود ببخشید
به طور مؤثر انزال زودرس را تسکین می دهید
به شما در تأخیر انزال کمک می کند
دوام بیشتر به معنای رضایت بخشیدن به رابطه جنسی است
فرمول سریع عمل 10 دقیقه بعد از استفاده کار می کند
مشخصات فنی:

اندازه بطری 10 میلی لیتر
1 کامپیوتر. تعداد
تأخیر اسپری برای استفاده خارجی
محتویات اصلی:

Syzgium aromaticum
Cordyceps Sinensis
هربا cistanches
Hibiscus esculentus
ویتامین E
دستورالعمل ها:

لطفاً روی آلت تناسلی مردانه و گلبولهای کرونری اسپری کنید
10 دقیقه قبل از مقاربت جنسی اعمال کنید
در ابتدا مقدار کمی استفاده کنید
اثرات تا 60 دقیقه طول می کشد
برای دهان مناسب نیست
در صورت بارداری شریک زندگی توصیه نمی شود
سعی کنید اسپری را در حرکت یکنواخت اسپری کنید
در صورت استفاده اول از اثر کمی ، مقدار اسپری را 2 تا 3 بار تنظیم کنید
در طی یک جلسه بیش از 3 بار اسپری نکنید
از تماس با چشم
در صورت ناراحت کننده بشویید
دور از دسترس اطفال نگهداری کنید
از بیماری مقاربتی جلوگیری نمی کند
در صورت بروز عوارض جانبی با پزشک خود مشورت کنید
چه مدت طول می کشد؟

نتایج ممکن است بسته به نوع بدن ، وضعیت بهداشتی و سلامتی عمومی فرد متفاوت باشد. به طور متوسط ​​محصول در هر برنامه 45 دقیقه تا 60 دقیقه طول می کشد.

آیا این کار برای بی حس کردن شریک زندگی من خواهد بود؟

اگر مقدار پیشنهادی را حدود 10 دقیقه قبل از تماس جنسی اعمال کنید ، این باعث می شود محصول در آلت تناسلی جذب شود. ممکن است بعد از احساس اثرات ، با آب شستشو دهید تا هیچ گونه اثر حساس کننده ای با همسرتان به وجود نیاید.

چگونه درخواست شود؟

به سادگی 1-3 بار روی سر آلت تناسلی بزنید. حتماً روی شافت آلت نیز بمالید. بعد از هر اسپری 30 ثانیه به آرامی ماساژ دهید تا فرمول به طور مساوی پخش شود.

توضیحات محصول:

این اسپری تاخیری قدرتمند به تقویت عشق ورزی شما کمک می کند. می توان آن را به راحتی با احتیاط در جیب خود حمل کرد ، بنابراین اگر می خواهید رابطه جنسی داشته باشید ، به کمک بسیار مورد نیاز خود می رسید.

انزال خود را تحت کنترل بگیرید و جلسات عشق ورزی خود را گسترش دهید. رابطه جنسی طولانی تر اطمینان حاصل می کند که همسرتان دوباره و دوباره راضی است. این پیوند و عشق شما را با یکدیگر تقویت می کند.

اسپری لذت Mini Love از گیاهان طبیعی خالص استخراج می شود که در مقابله با مسائل جنسی انزال زودرس و سر آلت بیش از حد حساس ایمن و مؤثر هستند.

فقط 10 دقیقه قبل از رابطه جنسی یک آلت تناسلی سبک بر روی آلت تناسلی مرد شما نیاز دارید. بطری 10 میلی لیتری جمع و جور است بنابراین می توانید به راحتی آن را در حمام بمالید. به محض احساس آن اثر بی حسی ناچیز می دانید که شروع به کار کرده است.

اکنون می توانید با اطمینان از آن رابطه جنسی پرشور با معشوق خوش شانس انتظار خود لذت ببرید.

حالا اسپری تأخیر Mini Love را برای آن عشق طولانی و رضایت بخش تهیه کنید ، که فقط می توانید در خواب ببینید. اکنون سفارش دهید!

 

منبع :  sanykala

  • امین طاهری
  • ۰
  • ۰

اسپری تاخیری و کمک به انزال زودرس


26 ژانویه 2007 - طبق تحقیقات انجام شده توسط این شرکت که اسپری آزمایشی را انجام می دهد ، یک اسپری بی حس کننده بیش از دو برابر زمان "پایدار" برای مردان با انزال زودرس است.

دوز اندازه گیری شده ، اسپری آئروسل ترکیبی از لیدوکائین و پیلوکائین بیهوشی است. 15 دقیقه قبل از رابطه جنسی بر روی نوک آلت تناسلی پراکنده می شود.

قبل از استفاده از اسپری ، 54 مرد دگرجنسگرا در مطالعه ، به طور متوسط ​​یک دقیقه پس از نفوذ واژن ، انزال کردند.

در آزمایش ، در چهار نوبت ، نیمی از مردان 15 دقیقه قبل از رابطه جنسی از اسپری بی حسی استفاده کردند ، از طرف دیگر نیمی از دارونما بدون مواد فعال.

مردان یا شرکای آنها از کرنومتر برای اندازه گیری زمان نفوذ واژن تا انزال استفاده می کردند.

نتایج:

مدت زمان ماندگاری برای 55٪ از مردانی که اسپری می کردند و 35٪ از مردانی که دارونما دریافت می کردند به دو دقیقه یا بیشتر افزایش یافت.
مدت زمان ماندگار برای 40٪ از مردانی که اسپری می کردند و 13٪ مردانی که دارونما دریافت کرده بودند ، به سه دقیقه یا بیشتر افزایش یافت.
مدت زمان ماندگاری برای 20٪ از مردانی که اسپری می کردند و 13٪ از مردانی که دارونما دریافت کرده بودند ، به چهار دقیقه یا بیشتر افزایش یافت.
به طور متوسط ​​، مردانی که اسپری می کردند 2.4 برابر بیشتر از افرادی که دارونما دریافت کرده بودند ، دوام داشتند.
انزال زودرس تا زمان مشخص تا زمان انزال مشخص نمی شود. مطابق دفترچه راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی IV (DSM-IV) ، انزال زودرس "انزال مداوم یا مکرر با حداقل تحریک جنسی قبل ، ، یا کمی بعد از نفوذ و قبل از آن است که فرد بخواهد".

حدود 70٪ از مردانی که از اسپری استفاده می کردند و کمی کمتر از 50٪ از مردانی که از دارونما استفاده می کردند گفتند که مدت زمان طولانی تری برای انزال دارند.


حدود 60٪ از شرکای زنانی که از اسپری استفاده می کنند و حدود 30٪ از همسران مردانی که از دارونما استفاده می کردند ، گفتند: مردان کنترل بهتری بر روی انزال خود داشتند.

اسپری با نام TEMPE - مخلوط یوتکتیک موضعی برای انزال زودرس - توسط سازنده Plethora Solutions Ltd. لندن ، که بودجه این تحقیق را تأمین می کند ، نامیده می شود. هنوز در بازار موجود نیست

 

منبع:  sanykala

  • امین طاهری
  • ۰
  • ۰


هر از گاهی ، من مقصر هستم که یک تختخواب را نشان نمی دهم. منظورم این است که: من نمی توانم هر چقدر تلاش کنم و چه شریک زندگی خود را دوست ندارم جمع نکنم. بعضی اوقات ، این اتفاق ناگوار باعث می شود که شخص دیگر نسبت به خود احساس گریه کند و فکر نمی کنم این عادلانه باشد. با این حال اوقات دیگر ، من آنقدر سریع جمع می شوم که سر شریک زندگی من به دلخواه من خیلی بزرگ می شود. این حرامزاده های بیچاره به این فکر می کنند که گله دارند ، و من فکر نمی کنم این یک بیت ناز باشد. در حقیقت ، یک نفس متورم در اتاق خواب می تواند فوراً روحیه را خراب کند.
بنابراین ، برای اینکه چهره شرکای من ریشه در واقعیت داشته باشد و برای جلوگیری از گریه کردن خود از خوابیدن بعد از اینکه سوراخ های آنها را به فراموشی انداختم ، کارهای خانه ام را به صورت اسپری تاخیری در بازار انجام داده ام. می بینید ، یک اسپری تاخیری که بسیار قوی است ، می تواند نتیجه مثبتی داشته باشد ، اما یک اسپری تاخیری که بی اثر است ، باعث می شود تا یک مرد مانند یک قطعه یک پمپ باشد. باید جایی وجود داشته باشد.

اینجا را کلیک کنید تا با استفاده از 100٪ از افزودنیهای تقویتی MAX SEXUAL STAMINA خود را افزایش دهید که هزاران نفر از مردان را افزایش داده اند

اکنون باید بگویم که من از اینکه هیچگاه از این مزخرفات موضعی استفاده نکنم بسیار افتخار نمی کنم زیرا من معمولاً پادشاه حلقه هستم. به پایان می رسد که شرکای ناخواسته من وقتی که مواد را بیرون می کشم همیشه غافلگیر می شوند ، اما شرکای اراده من همیشه وقتی می بینند من آن را پاک می کنم کمی ناامید به نظر می رسند. صرفنظر از این ، بیشتر بچه ها (حتی من) برای نگه داشتن گهواره هایشان هر چند وقت دیگر به کمی کمک نیاز دارند ، بنابراین واقعاً ، در بازی من شرم آور نیست و نباید در مال شما باشد. اسپری تاخیری خوب می تواند در صورت استفاده صحیح بازی را تغییر دهد ، به این معنی نیست که چگونه شخص مناسب می تواند یک مرد را مانند اسب نژاد روسی لعنتی کند

 

نظر عمومی من در مورد بهترین اسپری تأخیر برای فرمول های مردانه در بازار
مگر اینکه بخواهید به مطب پزشک بروید تا به همه افرادی که در آنجا کار می کنند بگویید که شما و دیک شما همیشه با هم همراه نیستید ، اسپری های تاخیری و وسایل تمرینی استقامت لازم است. در سن پیری ، توانایی او در ویروسی بسیار کاهش می یابد. اتفاق افتاده است ، اما اگر به آنچه می گویم گوش می دهید لازم نیست قربانی طبیعت شوید. بسیاری از مارک های خارج وجود دارد آشغال. برخی از تولیدکنندگان فقط می خواهند یک سرعتی سریع ایجاد کنند. بنابراین ، من پیشنهاد می کنم مثل من باشید و قبل از جعل پول نقد ، در مورد این موضوع مطالعه کنید.

در مورد اسپری های تاخیری خوبی که در آنجا وجود دارد ، آنها تمایل دارند کارهای خود را به خوبی انجام دهند و وقتی از آنها به عنوان کارگردانی استفاده شده اند با این حال ، من متوجه شده ام که اشکالات زیادی در رابطه با آنها وجود دارد ، حتی برای جوانب مثبت که از قبل می دانند چه انتظاری را دارند. فقط بخاطر داشته باشید که اکثر کارها توسط شما و خروس مطیع شما انجام می شود و به یاد داشته باشید که یک کرم موضعی ، اسپری یا پماد فقط می تواند تاکنون شما را از بین ببرد. اگر این موضوع را بدانید ، برای لیگ های بزرگ آماده هستید.

در اینجا 5 دلیل اول که من با این گول زدن در وهله اول قرار دارم ، ذکر شده است ، حتی اگر می دانم که ناامیدی کمی در ارتباط است:

بسیاری از این فرزندان عوضی می توانند به مردی بسیار طولانی تر از گذشته کمک کنند که حتی در نوع پسرهایی باشند که ساعت ها می روند.
بسیاری از اسپری های تأخیری به صورت ذاتی طراحی شده اند تا حساسیت یک پسر را در طول رابطه جنسی کاهش دهند ، این می تواند یک نعمت یا نفرین باشد.
استفاده از یک محصول تأخیر مؤثر می تواند یک مرده زود انزالی را در مسیرهای آن متوقف کند ، اما شما باید برای این اتفاق سریع عمل کنید.
این محصولات را می توان به صورت پنهانی بکار برد ، اگرچه گربه به محض قرار دادن جانسون در شریک زندگی خود از کیف خارج می شوید زیرا آنها نیز می توانند آن گه را احساس کنند.
به طور کلی ، اسپری تاخیری می تواند اعتماد به نفس شما را در رختخواب افزایش دهد ، اگر شما نوع شخص دیگری هستید که باید نسبت به عملکرد خود احساس بهتری داشته باشد.
در حالی که ما در این زمینه هستیم ، شما همچنین باید بدانید که هیچ اسپری تاخیری در بازار راه حل دائمی برای انزال زودرس نیست. در واقع ، هیچ چیز به غیر از تمرین های قدیمی و داروهای تجویزی قدیمی نیست. بعداً بیشتر به این موضوع خواهم رسید.

10 اسپری تاخیری و کرم های برآمدگی آلت تناسلی برتر برای جنسی که پول شما می تواند بخرد
در حال حاضر ، بیایید به تجارت بپردازیم و درباره آنچه که من به عنوان 10 اسپری تاخیر برتر در صنعت می بینم ، بحث خواهیم کرد. نظرات شما در مورد محصولات زیر ممکن است با من متفاوت باشد و البته تجربه هر انسان بی نظیر است ، اما در پایان ، به شما بهترین توصیه می شود تا توصیه های من را در اینجا انجام دهید. در غیر اینصورت ، در حالی که حساب بانکی شما کم است ، به جستجوی بالا می پردازید. نگو من به شما هشدار ندادم.

موعود
تنها کمی بیشتر از عنصر فعال ، لیدوکائین (10٪) ، Promescent کمی قوی تر از کف ارزان تر ما ، گل میخ 100 است. این پمپ اندازه گیری مناسب نیز دارد که من دوست دارم و در صنعت به عنوان یکی از بهترین اسپری تأخیر موجود از نظر قابلیت اطمینان ، نسبتاً قابل پیش بینی است ، و ذکر آن به عنوان یک عامل بی حس کردن بسیار مؤثر است. اما ، قبل از اینکه من به آواز خواندن ستایش های خود ادامه دهم ، بیایید کمی صحبت کنیم که بیشترین فاقد آن است.

به نظر من برجسته ، مانند یک چوب دنده فلزی ، که ممکن است یا ممکن است "عطر" در بخش دوم از نام آن را توضیح ندهد ، ناله می کند. اگرچه این مورد را FDA برای رابطه جنسی دهانی درست مثل رقابت تصویب کرده است ، اگر بیش از حد از آن استفاده کنید ممکن است شریک زندگی شما را خاموش کند. همچنین فاقد تولید عوارض جانبی منفی است ، اما به اندازه کافی عجیب و غریب ، تا زمانی که برخی دیگر از این لیست ماندگار نباشند ، دوام نمی آورد. در تجربه من ، این گهواره فقط حدود 10-15 دقیقه مؤثر بود ، اما بعد از آن دوباره ، من خیلی سخت کوبیدم و بندهای ما مرطوب تر از یک اسلاید آب بودند.

هرچند که به طور عمده ضد آب است به بازار عرضه می شود ، و من توجه کردم که به سرعت در پوست خروس من جذب می شود. با کاندوم قابل استفاده است ، اما در مورد اسپری های تاخیری که به خوبی ساخته شده است ، چنین است. حداقل چنین است ، درست است؟ بنابراین ، اگر می توانید بوی تند را تحمل کرده و به خاطر یکی از معدود اسپری های تأخیر تأیید شده توسط پسران بزرگ در اداره غذا و دارو ، کمی هزینه اضافی بپردازید ، پس خودتان یک badass dick را بی حس کننده کنید. تولید - محصول.

 

اسپری تاخیری VigRx
همانطور که از نام این محصول پیداست ، VigRX ساخته شده است تا با کاهش احساسات آلت تناسلی به حدی برسد که برای کل تیم بهترین قدرت را داشته باشد. این محصول با فرم اسپری که به راحتی کنترل می شود ، طراحی شده و مناسب و مناسب است. از آنجا که تمرین همیشه باعث نمی شود اسپری های تاخیری بی نقص و باکیفیت و باکیفیت در میز کنار تخت همه نگهداری شوند. این حساسیت زنی نر دستگاه تناسلی شما را آرام می کند و به شما امکان می دهد قول "من قصد دارم تمام شب را لعنت کنم" وعده ای را که قبل از پرتاب کردن در کیسه داده اید ، نگه دارید.

VigRX توسط یک شرکت معتبر به نام Leading Edge Health ساخته شده است ، یک مرکز سازگار با cGMP که تحت سخت ترین مقررات ایمنی تولید فعالیت می کند. در حقیقت ، این برند در صنعتی که دارای ده ها گزینه اسپری تأخیر در قفسه هاست ، حق امتیاز محسوب می شود. در حالی که هیچکدام از محصولات عالی این محصول نیست ، VigRX با موفقیت عاطفه های خود را بدون داشتن یک عوارض جانبی نامطبوع طولانی تر می کند.

 

آدم و حوا: ماراتن

به عنوان آخرین محصول حساس کننده در لیست من که از عناصر کاملاً شناخته شده و قابل اعتماد استفاده می کند ، اسپری تاخیر آدام و حوا ماراتن حاوی یک دوز سالم بنزوکائین قابل اعتماد است. استفاده و کنترل آن از اسپری قوطی بسیار ساده است ، بنابراین این گهواره تاکنون کاملاً استاندارد است. برای مردانی که به نوعی به لیدوکائین حساسیت دارند ، این یکی و دیگری اسپری فعال شده بنزوکائین تنها کسانی هستند که کفایت می کنند. استراحت سخت

صرف نظر از این ، این ضربه سنگین 5-10 دقیقه طول می کشد تا به حداکثر پتانسیل خود برسد - نوع درخواست انتظار طولانی از نظر اسپری تاخیری اگر از من بپرسید. آماده سازی کمی با این یک مسیری طولانی می گذرد. علاوه بر این ، بوی آن مانند جنس استیل است (اگر تصور کنید). من مطمئن نیستم که این یک چیز خوب یا بد باشد ، اما به هر حال خیلی بد نیست پس از اینکه به آن عادت کردید. همچنین ، آن را در طول رابطه جنسی دهانی استفاده نکنید. فعلاً فقط آن را حفظ خواهیم کرد.

جالب اینجاست که اسپری آدام و حوا ماراتن با کنجکاوی به عنوان محصولی عرضه می شود که نعوظ های قوی تر و محکم تری به مردان می دهد. با این حال ، من چیزی در لیست ترکیبات ندیدم که نشان دهنده این ادعای گمراه کننده شهرت باشد. مانند بسیاری از محصولات موجود در لیست من ، این FDA را به دلیل فروش بدون نسخه در فروشگاه های سکس مورد تأیید نمی داند ، اما هیچ کس واقعاً لزوماً در مورد بودجه دولت لزوماً هنگامی که آنها سعی می کنند بیشتر در رختخواب بمانند نیست. و از آنجا که قیمت مناسب است ، احتمالاً با شروع کار همه چیز را در مورد آن گله ها فراموش خواهید کرد.


 

Shibari Triton

علی رغم اسم حیوان دست و پا گیر و عجیب و غریب ، که به شکل باستانی باند طناب ژاپنی اشاره دارد ، این اسپری تاخیری بسیار استاندارد است تا آنجا که این نوع گربه ها پیش می روند. پمپ اندازه گیری ندارد ، اما در عوض از یک بطری اسپری معمولی استفاده می کند که کنترل میزان و مکان برنامه را سخت می کند. مانند Promescent ، حاوی 10٪ لیدوکائین به عنوان ماده فعال است ، بنابراین بسیار خوب است. علاوه بر این ، به عنوان خوشبو کننده نیست ، بنابراین شما به همان اندازه توضیح برای انجام دادن به شریک زندگی عجیب و غریب خود را توضیح نخواهد داد.

برای من ، فقط حدود 2-3 پمپ از این معجون جادویی ژاپنی طول کشید تا آلت تناسلی ام برای حرکت در اقیانوس آماده شود. با این حال ، چند بار وجود داشت که همه چیز به خوبی کار نمی کند. شاید به همین دلیل باشد که هنوز این محصول توسط FDA تأیید نشده است. از این گذشته ، برای رابطه جنسی دهانی ایده آل نیست. با این حال ، می توان آن را با کاندوم استفاده کرد ، اگرچه یک دستکش عشق روغنی تمایل دارد دیک اسپری شما را سلب کند.

دستورالعمل های موجود در برچسب می گویند که از محصول کم مصرف استفاده کنید ، اما اگر شما مانند من باشید ، به احتمال زیاد کمی بیشتر از آنچه پیشنهاد می شود استفاده کنید. هرچند بیشتر به شما هشدار می دهم ، بیشتر احساس سوزن سوزن شدن را تجربه خواهید کرد. من ، برای یک نفر ، این احساس را خیلی دوست ندارم ، اما شاید شما هم چنین باشید. و از آنجا که این گهواره قیمت متوسطی دارد ، ممکن است در پایان روز تجارت خوبی باشد.

پاور پلاس دکتر جانسون

ساخته شده توسط یکی از محبوب ترین مارک ها در صنعت کالاهای جنسی ، اسپری تأخیر Doc Johnson Power Plus یک مدعی قوی در این دسته است. با این حال ، من می دانم که این گهواره یکی از کمترین مقدار عامل بی حسی در این لیست را دارد. علاوه بر این ، از لیدوکائین استفاده نمی کند. در عوض ، ماده فعال بنزوکائین است و فرمول فقط حاوی 7.5٪ است.

علاوه بر این ، این مواد نسبتاً منحصر به فرد یک کرم است و نه یک اسپری. اگرچه این برند محصولات متنوعی را ارائه می دهد که باعث انقباض انزال می شود ، اما نسخه پلاس پلاس برخی از محصولات برتر این محصول است. و از آنجا که این یک کرم به جای اسپری است ، استفاده از آن روی دیک شما بسیار ساده تر است و می توان آن را بهتر کنترل کرد. با این وجود ، تازه کارها در زمینه تأخیر اسپری و کرم ممکن است مجبور باشند برخی از ریاضیات را انجام دهند تا بدانند که چقدر باید استفاده شود ، به خصوص که هیچ پمپ سنج یا راهنمای سنجشی روی برچسب وجود ندارد.

در هر صورت ، محصولات برند Doc Johnson محبوب هستند اما هیچ یک از آنها توسط FDA به دلیل رابطه جنسی دهانی تأیید نشده اند. به اندازه برخی از گزینه های دیگر موجود در این لیست بد بو نمی شود ، و همچنین طعم آن خیلی بد نیست (من آن را امتحان کردم). و در حالی که کرم خیلی راحت انتقال نمی یابد ، احتمالاً چنین نیست

 

قدرت اضافی Tauro

از آنجا که ما در اینجا به نکته عجیب و غریب علاقه مند هستیم ، من Tauro Extra Power را در لیست خود قرار دادم زیرا این کار توسط برخی از گربه های بسیار قابل توجه ساخته شده است این مورد را بررسی کنید: عصاره جینسنگ ، عصاره هلیدا هلیکس ، عصاره جینکو بیلوبا و عصاره بابونه. اگر می خواهید بدانید که کدام یک از این موارد چیست ، باید آن را به Google کنید. تنها چیزی که می توانم به شما بگویم این است که ، هرکسی که فرمول ارائه دهد ، بدیهی است که می داند چه می کند. و از آنجا که می تواند به جای برخی از سنگ های مالش عجیب و غریب یا قلم مو آسیایی ، اسپری کند ، کنترل و استفاده از آن آسان است ، این یک تسکین است.

این محصول طبیعی طبیعی برای آقایانی که به آن دسته کل بیهوشی های دارویی امروزی نمی پردازند ، یک انتخاب عالی است. بدون هیچ گونه سر و صدایی ، هنوز هم در مدت زمان معقول کار (تقریباً 30-20 دقیقه) به کار خود ادامه می دهید ، البته این مقدار برای مدت زمان قابل توجهی (حدود یک ساعت) طول می کشد. علاوه بر این ، اگر از آب گرم و صابون استفاده می کنید ، خاموش شوید و اصلاً کثیف نیست. متأسفانه ، به نظر می رسد FDA فقط محصولاتی را که از مواد تشکیل دهنده اختراعات موجود در آنها تهیه شده باشد ، تأیید می کند ، بنابراین احتمالاً می توانید حدس بزنید که این کار در کجا انجام می شود.

به هر حال ، این گربه برای رابطه جنسی دهانی ایده آل نیست ، بیشتر به دلیل اینکه مزه و بو دارد و مانند بوی بیمارستانی کثیف است. به همین ترتیب ، مانند یک روش پزشکی گران است ، اما جایگزین مناسبی برای لیدوکائین ، بنزوکائین و سنگهای صفراوی عجیب است. اگرچه کاندوم قابل استفاده است ، اما به دلیل خوب ماندن نیست. و از آنجا که حاوی چنین مواد طبیعی است ، پوست دیک شما بعد از استفاده احساس بدی نمی کند. به طور کلی ، این محصول بسیار خوبی برای مردانی است که می خواهند رویکرد ارگانیکی برای ماندگاری بیشتر در رختخواب داشته باشند (اگر به آن نوع از کار بپردازید).

5 نکته برتر در مورد تأخیر اسپری در 5 مورد من
اگر یکی از محصولات موجود در لیست من را انتخاب کردید ، حتماً از آن به عنوان کارگردانی استفاده کنید. همچنین ، برخی از توصیه های در مورد جوانب مثبت (من ، یعنی) را در نظر بگیرید. من از مدتها قبل درگیر اسباب بازی های جنسی و محصولات دیک تاخیر شده ام ، دست و پنجه نرم کرده ام ، بنابراین یک یا دو چیز را در این راه یاد گرفته ام. بگذارید آن را برای شما تجزیه کنم:

اطمینان حاصل کنید که شریک زندگی شما می داند اگر قصد دارید بدون کاندوم لعنتی کنید ، از یک محصول تأخیر استفاده کنید ، به خصوص اگر محصول به راحتی منتقل شود. شما نمی خواهید که مجبور شوید توضیح دهید که چرا پوسته پوستی آنها هنگام رابطه جنسی بی حس می شود یا بدتر از آن ، در آتش.
فراموش نکنید که وقتی کارتان تمام شد ، کثیف ها را بشویید ، حتی اگر دیگر نمی توانید آن را حس کنید. شما تعجب خواهید کرد که چند بار این کار را کردم ، فقط صبح که بیدار شدم با یک بثور مریض در سراسر جواهرات خانواده ام.
هرگز در رابطه جنسی دهان سعی نکنید اگر این محصول صریحاً توصیه ای غیر از اینها را دارد. من اهمیتی نمی دهم که چقدر داغ می شود. هیچ کس نمی خواهد با بی حسی صورت ، بیماری ناگهانی و یا مرگ مقابله کند ، و شما خیلی برای زندان بسیار زیبا هستید.
در صورت استفاده از آنها ، محصولات خود را شستشو دهید. هیچ چیز بدتر از این نیست که چشمان شما را با این گنگ بر روی آنها پاک کنید. آیا کسی می تواند بگوید "اوه؟"
بطری یا ظرف خود را در یک محیط امن با درجه حرارت قرار دهید - فضای بسیار دور از آب و هوای بسیار گرم و سرد. اسپری های تاخیری منجمد درست کار نمی کنند ، و اسپری های تأخیر بیش از حد گرم بوی خنده دار و عرق در همه جای خود می دهند. اگر ظرف های خود را در کنار هم نگه دارید 100٪ قابل اجتناب است.
نظرات نهایی من در مورد اسپری های حساس کننده
در حال حاضر ، من قبلاً اشاره کردم که این محصولات حساس کننده دیک (و همه آن را دوست دارم ، صرف نظر از قیمت ، لیست مواد تشکیل دهنده یا نام تجاری آنها) اگر به دنبال راه حل دائمی برای انزال زودرس هستید ، ایده آل نیستند. موارد موجود در لیست من برای جمع شدن سریع به هر وسیله درمانی نیستند ، اما باز هم به شما کمک می کنند تا در کمال خرج کردن باشید. بنابراین ، اگر به دنبال چیزی با قدرت کمی بیشتر می گردید ، من به طور جدی پیشنهاد می کنم خودتان را یک ماساژور دستی یا خودکار بخرید تا در این ضمن به شما در تمرین پمپ خود کمک کند.

خوشبختانه ، تکنیک های زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند نعوظ خود را به طور مؤثر کنترل کنید. بازار مدرن نیز اسباب بازی های زیادی را طراحی کرده است که مهمترین آنها محصولاتی است که از تولید کنندگان معتبر مانند Fleshlight و Kiiroo ساخته شده است. به عنوان مثال ، مارک معروف Fleshlight ، که به دلیل مسخره بودن در انتخاب اسباب بازی های جنسی قابل تنظیم مشهور است ، این چیزی را به نام STU (واحد آموزش Stamina) دارد. آن پسر عوضی شوخی نیست. و در حالی که ممکن است کمی شما را برای تسلط بر هنر لذت بخشی هدفمند ، کمی طول بکشد ، اما فکر می کنم در پایان روز ارزش تلاش را دارد

 

منبع :  sanykala

  • امین طاهری
  • ۰
  • ۰


بعضی اوقات شما یک سکس سؤال دارید که فقط فکر شما نیست. و در آن زمان شما نیاز به یک پاسخ واقعی دارید - پاسخی که مبتنی بر تحقیقات عمیق و دقت علمی است. در آن زمان به داده های سخت نیاز دارید.

مرد معمولی چه مدت در رختخواب است؟ دانشمندان در جستجوی جواب ، صدها نفر از مردان کرونومتر را کشیدند و دریافتند که از میزان نفوذ تا رسیدن به اوج لذت جنسی ، میانگین آن فقط زیر پنج و نیم دقیقه بود.

برای بسیاری از بچه ها (و شرکای آنها) ، این تقریباً به اندازه کافی طولانی نیست. در مطالعه ای که از زوجین خواسته شد مدت جنسی ایده آل خود را تخمین بزنند ، میانگین پاسخ برای آقایان 18 دقیقه بود. برای خانمها 14 دقیقه بود.

برای همه این بچه ها که از استقامت جنسی خود راضی نیستند ، آیا کاری وجود دارد که بتوانند قبل از آمدن ، رفتن و رفتن و رفتن ادامه دهند؟ هیچ کمبود محصول در بازار وجود ندارد که نوید این کار را بدهد ، به اصطلاح "اسپری های تاخیری" جزو محبوب ترین ها هستند. اینها محصولاتی هستند که با هدف کاهش موقت حساسیت آلت به منظور افزایش مدت زمان لازم برای رسیدن به ارگاسم کاهش می یابند.

در دو سال گذشته ، اسپری های تاخیری به شکلی عمده از بین رفته اند. در واقع ، آنها اکنون آنقدر محبوب هستند که جستجوی سریع در آمازون ، تقریباً 300 بازدید را به همراه دارد. در میان اسپری های تحریک آمیز تر: "آیا من طولانی و سخت" ، "گل میخ 100" و "فاک برای همیشه لطفا برای".

سؤال بزرگی که همه این محصولات وجود دارد ، این است که آیا آنها واقعاً عرضه می کنند یا خیر. تا همین اواخر ، گفتن آن دشوار است ، زیرا تقریبا هیچکدام از آنها تحت آزمایش های علمی قرار نگرفتند تا ببینند که آیا مطابق ادعاهای جسورانه خود عمل می کنند (اگرچه تحقیقات اروپایی نکات بالقوه خود را ارائه داده است). اما خوشبختانه ، مطالعه ای منتشر شده در سال جاری ، به رهبری محقق جنسی ، کریستن مارک و متخصص روابط جنسی جنسی ایان کارنر ، نگاهی طولانی و سخت به یکی از محبوب ترین اسپری های موجود در بازار انداخت. یافته های آنها حاکی از آن است که اسپری های تاخیری نه تنها پتانسیل افزایش استقامت جنسی مردان را دارند بلکه باعث بهبود تجربه جنسی برای هر دو شریک می شوند.

مارک و کارنر یک کارآزمایی بالینی از یک اسپری تأخیر خاص به نام Promescent ، محصولی مبتنی بر لیدوکائین انجام دادند که حدود 10 دقیقه قبل از رابطه جنسی روی آلت تناسلی مرد پاشیده شد. نود و یک مرد محاکمه را به پایان رساند ، که اکثر آنها همجنسگرا و به طور متوسط ​​40 سال سن داشتند. به آنها دستور داده شد که سه اسپری (هر یک از آنها حاوی 10 میلی گرم لیدوکائین) باشند ، اما با استفاده با سطح مطلوب تنظیم کنند.

همه این بچه ها انزال زودرس ذهنی (PE) داشتند ، به این معنی که آنها از لحاظ فنی PE نداشتند اما احساس کردند که به اندازه کافی دوام ندارند و از این کار زحمت می کشند. برای مرجع ، معمولاً PE در کمتر از یک دقیقه به عنوان انزال تعریف می شود ، گاهی اوقات قبل از نفوذ حتی رخ می دهد. بچه ها در این مطالعه گزارش کردند که بیش از شش دقیقه بدون اسپری به طول می انجامد ، به این معنی که آنها از استقامت جنسی کاملاً نرمال برخوردار بودند (به یاد بیاورید که میانگین آن 5/5 دقیقه است).

به همه این مردان نمونه Promescent داده شد و از آنها خواسته شد هر بار که در رابطه جنسی برقرار بودند ، در مدت زمان دو هفته از این محصول استفاده کنند. هر روز از مطالعه ، شرکت کنندگان نظرسنجی آنلاین راجع به تجربیات جنسی خود انجام دادند.

در طی دو هفته مطالعه ، بچه ها تخمین زدند که در روزهایی که از اسپری تأخیر استفاده نمی کردند ، به طور متوسط ​​6.8 دقیقه به طول انجامید. با این حال ، در روزهایی که آنها از آن استفاده کردند ، مدت زمان قابل توجهی بیشتر طول کشید: 11.2 دقیقه ، افزایش 65 درصدی.

استفاده از اسپری تأخیر با احتمال بالاتر رسیدن هر دو شریک جنسی به ارگاسم نیز مرتبط بود. بدون آن ، هر دو شریک زندگی فقط 44٪ از اوج لذت جنسی داشتند. این با اسپری به 66 درصد افزایش یافت.

اکثریت قریب به اتفاق مردان (72 درصد) گفتند که این محصول تأثیر مثبتی در زندگی جنسی آنها داشته است و بیشتر (58 درصد) گفتند که این تجربه جنسی آنها را نیز قطع نمی کند.

به طور کلی ، این یافته ها به ما می گویند که اسپری های تاخیری در واقع می توانند باعث افزایش استقامت جنسی شوند و علاوه بر این ، آنها می توانند با افزایش شانس ارگاسم متقابل ، رابطه جنسی را برای همه بهبود بخشند.

اگرچه همه این صداها واقعاً امیدوارکننده است ، اما چند نکته مهم وجود دارد. برای یک چیز ، فقط یک اسپری تاخیری در این آزمایش آزمایش شد. در نتیجه ، ما نمی توانیم بگوییم صدها اسپری دیگر موجود در بازار چقدر خوب کار می کنند یا اصلاً کار می کنند. همه آنها یک ماده فعال مشابه با آزمایش موجود در اینجا ندارند ، و حتی اگر شما فقط به سایر محصولات مبتنی بر لیدوکائین نگاهی بیندازید ، تفاوت هایی در میزان تمرکز آنها مشاهده خواهید کرد.

بعلاوه ، اگرچه اکثر بچه ها به اسپری مورد استفاده در این مطالعه پاسخ مثبت دادند ، اما یک اقلیت بزرگ (13 درصد) گفتند که این امر بر جنسیت تأثیر منفی می گذارد. متأسفانه ، نویسندگان جزئیات این موضوع را مورد بررسی قرار ندادند ، اما این به ما می گوید که اسپری های تأخیر برای همه نیست. اگر فهمیدید که آنها برای شما مفید نیستند ، یا اینکه در وهله اول با ایده حساس کردن آلت تناسلی خود راحت نیستید ، سایر گزینه های کمک به خود شامل تمرینات کگل و تکنیک توقف شروع است

 

منبع : sanykala

  • امین طاهری