خرید اسپری تاخیری

این وبلاگ برای معرفی اسپری تاخیری است

خرید اسپری تاخیری

این وبلاگ برای معرفی اسپری تاخیری است

این وبلاگ جهت معرفی انواع اسپری های تاخیری انواع برندهای معروف بازار است .اسپری تاخیری : این فرآورده به مراد زیاد کردن زمان ارگاسم در مردان و لذت بیشتر درباره جنسی , استعمال می شود . از مزایای اشکال اسپری تاخیری می شود به استعمال پرسرعت و سهل و آسان آن‌ها اشاره نمود .

با تاثیر فوق العاده ای که دارد زمان رابطه شما و شریک جنسی را به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه افزایش می دهد و باعث می شود اضطراب شما کم شده ، و در نتیجه بتواند اعتماد به نفس خود را باز یابید و کم کم مدت طبیعی آمیزش را بدست آورید .

این اسپری باعث می شود شما اطمینان حاطر داشته باشید که حداقل تا ۳۰ ال ۴۵ دقیقه هیچ انزالی اتفاق نمی افتد و می توانید رابطه خود را ادامه دهید و از آن لذت ببرید .

نکته : هنگام استفاده از مواد بی حسی بیاد داشته باشید که حتما چند دقیقه قبل از انجام نزدیکی باید آلت خود را با آب بشویید یا اینکه از کاندوم استفاده نمایید.

  • ۰
  • ۰


بعضی اوقات شما یک سکس سؤال دارید که فقط فکر شما نیست. و در آن زمان شما نیاز به یک پاسخ واقعی دارید - پاسخی که مبتنی بر تحقیقات عمیق و دقت علمی است. در آن زمان به داده های سخت نیاز دارید.

مرد معمولی چه مدت در رختخواب است؟ دانشمندان در جستجوی جواب ، صدها نفر از مردان کرونومتر را کشیدند و دریافتند که از میزان نفوذ تا رسیدن به اوج لذت جنسی ، میانگین آن فقط زیر پنج و نیم دقیقه بود.

برای بسیاری از بچه ها (و شرکای آنها) ، این تقریباً به اندازه کافی طولانی نیست. در مطالعه ای که از زوجین خواسته شد مدت جنسی ایده آل خود را تخمین بزنند ، میانگین پاسخ برای آقایان 18 دقیقه بود. برای خانمها 14 دقیقه بود.

برای همه این بچه ها که از استقامت جنسی خود راضی نیستند ، آیا کاری وجود دارد که بتوانند قبل از آمدن ، رفتن و رفتن و رفتن ادامه دهند؟ هیچ کمبود محصول در بازار وجود ندارد که نوید این کار را بدهد ، به اصطلاح "اسپری های تاخیری" جزو محبوب ترین ها هستند. اینها محصولاتی هستند که با هدف کاهش موقت حساسیت آلت به منظور افزایش مدت زمان لازم برای رسیدن به ارگاسم کاهش می یابند.

در دو سال گذشته ، اسپری های تاخیری به شکلی عمده از بین رفته اند. در واقع ، آنها اکنون آنقدر محبوب هستند که جستجوی سریع در آمازون ، تقریباً 300 بازدید را به همراه دارد. در میان اسپری های تحریک آمیز تر: "آیا من طولانی و سخت" ، "گل میخ 100" و "فاک برای همیشه لطفا برای".

سؤال بزرگی که همه این محصولات وجود دارد ، این است که آیا آنها واقعاً عرضه می کنند یا خیر. تا همین اواخر ، گفتن آن دشوار است ، زیرا تقریبا هیچکدام از آنها تحت آزمایش های علمی قرار نگرفتند تا ببینند که آیا مطابق ادعاهای جسورانه خود عمل می کنند (اگرچه تحقیقات اروپایی نکات بالقوه خود را ارائه داده است). اما خوشبختانه ، مطالعه ای منتشر شده در سال جاری ، به رهبری محقق جنسی ، کریستن مارک و متخصص روابط جنسی جنسی ایان کارنر ، نگاهی طولانی و سخت به یکی از محبوب ترین اسپری های موجود در بازار انداخت. یافته های آنها حاکی از آن است که اسپری های تاخیری نه تنها پتانسیل افزایش استقامت جنسی مردان را دارند بلکه باعث بهبود تجربه جنسی برای هر دو شریک می شوند.

مارک و کارنر یک کارآزمایی بالینی از یک اسپری تأخیر خاص به نام Promescent ، محصولی مبتنی بر لیدوکائین انجام دادند که حدود 10 دقیقه قبل از رابطه جنسی روی آلت تناسلی مرد پاشیده شد. نود و یک مرد محاکمه را به پایان رساند ، که اکثر آنها همجنسگرا و به طور متوسط ​​40 سال سن داشتند. به آنها دستور داده شد که سه اسپری (هر یک از آنها حاوی 10 میلی گرم لیدوکائین) باشند ، اما با استفاده با سطح مطلوب تنظیم کنند.

همه این بچه ها انزال زودرس ذهنی (PE) داشتند ، به این معنی که آنها از لحاظ فنی PE نداشتند اما احساس کردند که به اندازه کافی دوام ندارند و از این کار زحمت می کشند. برای مرجع ، معمولاً PE در کمتر از یک دقیقه به عنوان انزال تعریف می شود ، گاهی اوقات قبل از نفوذ حتی رخ می دهد. بچه ها در این مطالعه گزارش کردند که بیش از شش دقیقه بدون اسپری به طول می انجامد ، به این معنی که آنها از استقامت جنسی کاملاً نرمال برخوردار بودند (به یاد بیاورید که میانگین آن 5/5 دقیقه است).

به همه این مردان نمونه Promescent داده شد و از آنها خواسته شد هر بار که در رابطه جنسی برقرار بودند ، در مدت زمان دو هفته از این محصول استفاده کنند. هر روز از مطالعه ، شرکت کنندگان نظرسنجی آنلاین راجع به تجربیات جنسی خود انجام دادند.

در طی دو هفته مطالعه ، بچه ها تخمین زدند که در روزهایی که از اسپری تأخیر استفاده نمی کردند ، به طور متوسط ​​6.8 دقیقه به طول انجامید. با این حال ، در روزهایی که آنها از آن استفاده کردند ، مدت زمان قابل توجهی بیشتر طول کشید: 11.2 دقیقه ، افزایش 65 درصدی.

استفاده از اسپری تأخیر با احتمال بالاتر رسیدن هر دو شریک جنسی به ارگاسم نیز مرتبط بود. بدون آن ، هر دو شریک زندگی فقط 44٪ از اوج لذت جنسی داشتند. این با اسپری به 66 درصد افزایش یافت.

اکثریت قریب به اتفاق مردان (72 درصد) گفتند که این محصول تأثیر مثبتی در زندگی جنسی آنها داشته است و بیشتر (58 درصد) گفتند که این تجربه جنسی آنها را نیز قطع نمی کند.

به طور کلی ، این یافته ها به ما می گویند که اسپری های تاخیری در واقع می توانند باعث افزایش استقامت جنسی شوند و علاوه بر این ، آنها می توانند با افزایش شانس ارگاسم متقابل ، رابطه جنسی را برای همه بهبود بخشند.

اگرچه همه این صداها واقعاً امیدوارکننده است ، اما چند نکته مهم وجود دارد. برای یک چیز ، فقط یک اسپری تاخیری در این آزمایش آزمایش شد. در نتیجه ، ما نمی توانیم بگوییم صدها اسپری دیگر موجود در بازار چقدر خوب کار می کنند یا اصلاً کار می کنند. همه آنها یک ماده فعال مشابه با آزمایش موجود در اینجا ندارند ، و حتی اگر شما فقط به سایر محصولات مبتنی بر لیدوکائین نگاهی بیندازید ، تفاوت هایی در میزان تمرکز آنها مشاهده خواهید کرد.

بعلاوه ، اگرچه اکثر بچه ها به اسپری مورد استفاده در این مطالعه پاسخ مثبت دادند ، اما یک اقلیت بزرگ (13 درصد) گفتند که این امر بر جنسیت تأثیر منفی می گذارد. متأسفانه ، نویسندگان جزئیات این موضوع را مورد بررسی قرار ندادند ، اما این به ما می گوید که اسپری های تأخیر برای همه نیست. اگر فهمیدید که آنها برای شما مفید نیستند ، یا اینکه در وهله اول با ایده حساس کردن آلت تناسلی خود راحت نیستید ، سایر گزینه های کمک به خود شامل تمرینات کگل و تکنیک توقف شروع است

 

منبع : sanykala

  • ۹۸/۰۸/۲۲
  • امین طاهری

اسپری تاخیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی