خرید اسپری تاخیری

این وبلاگ برای معرفی اسپری تاخیری است

خرید اسپری تاخیری

این وبلاگ برای معرفی اسپری تاخیری است

این وبلاگ جهت معرفی انواع اسپری های تاخیری انواع برندهای معروف بازار است .اسپری تاخیری : این فرآورده به مراد زیاد کردن زمان ارگاسم در مردان و لذت بیشتر درباره جنسی , استعمال می شود . از مزایای اشکال اسپری تاخیری می شود به استعمال پرسرعت و سهل و آسان آن‌ها اشاره نمود .

با تاثیر فوق العاده ای که دارد زمان رابطه شما و شریک جنسی را به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه افزایش می دهد و باعث می شود اضطراب شما کم شده ، و در نتیجه بتواند اعتماد به نفس خود را باز یابید و کم کم مدت طبیعی آمیزش را بدست آورید .

این اسپری باعث می شود شما اطمینان حاطر داشته باشید که حداقل تا ۳۰ ال ۴۵ دقیقه هیچ انزالی اتفاق نمی افتد و می توانید رابطه خود را ادامه دهید و از آن لذت ببرید .

نکته : هنگام استفاده از مواد بی حسی بیاد داشته باشید که حتما چند دقیقه قبل از انجام نزدیکی باید آلت خود را با آب بشویید یا اینکه از کاندوم استفاده نمایید.

  • ۰
  • ۰

آنها با تعدادی نام شناخته شده اند - اسپری PE ، اسپری زود انزالی ، اسپری PEJ ، اسپری تاخیری. ما اصطلاح "اسپری تاخیری" را ترجیح می دهیم زیرا تعاریف PE متفاوت است و خود اسپری دارای کاربرد وسیع تری از برخی تعاریف است.

مهم نیست که شما آنها را چه می نامید ، اسپری های تأخیری راهی برای دوام بیشتر مردان در هنگام رابطه جنسی فراهم می کنند. بسته به چگونگی انتخاب متخصصان برای تعریف آن ، PE بین یک پنجم تا یک سوم مردان در ایالات متحده تأثیر می گذارد ، که در واقع بسیار شایع است.اسپر تاخیری قوی بسیاری از مردان خود را مبتلا به PE نمی دانند ، اما از اینکه بتوانند بیشتر در رختخواب دوام بیاورند قدردانی می کنند - و شرکای آنها نیز از آن استقبال می کنند. مردان به طور متوسط ​​حدود 5 دقیقه برای رسیدن به اوج لذت جنسی در طول رابطه جنسی نیاز دارند ، در حالی که میانگین زمان مورد نیاز برای زنان در هنگام فعالیت جنسی بیش از سه برابر این مقدار است.

اسپری تاخیری ثابت شده است که به مردان کمک می کند دوام بیشتری داشته باشند. مطالعه ای از سال 2016 نشان داد مردانی که از اسپری تاخیری استفاده می کردند به طور متوسط ​​64٪ افزایش در طول مدت فعالیت جنسی داشتند.

اسپری تاخیری چگونه کار می کند
اسپری های تاخیری ، همانطور که از نامش پیداست ، ارگاسم یک مرد را به تأخیر می اندازد و اجازه می دهد فعالیت جنسی مدت طولانی تری ادامه یابد. اسپری ها با کمی بی حس کردن و به طور موقت اعصاب در آلت تناسلی مرد به اثر مورد نظر خود می رسند. شما به سادگی از دستورالعمل ها پیروی می کنید تا مقدار کمی از محصول را روی آلت تناسلی خود پاشیده و سپس قبل از انجام فعالیت جنسی ، چند دقیقه صبر کنید.

نگران نباشید - آلت تناسلی مرد بسیار حساس است ، همانطور که بدون شک می دانید و کمی بی حسی لذت هیچ کس را از بین نمی برد. (در حقیقت ، برخی از مردان ارگاسم شدیدتری را هنگام استفاده از اسپری تاخیری طبق دستور گزارش می دهند ، زیرا این لذت به تدریج و در مدت زمان طولانی تری ایجاد می شود.)

تا زمانی که دستورالعمل ها را دنبال کنید - با استفاده از مقدار قابل قبولی از اسپری تاخیر و انتظار زمان لازم پس از آن - پس از شواهد ، تجربه آزمایش ما و حسابهای کافی مشتری نشان می دهد که شما می توانید با اطمینان انتظار فعالیت جنسی را داشته باشید که برای شما و شما بیشتر طول بکشد شریک.

لیدوکائین
یکی از مشترکات بین اسپری های تاخیری ماده فعال آنها - لیدوکائین است. لیدوکائین یک ماده بی حس کننده موضعی بسیار رایج است که می توانید آن را در بسیاری از محصولات (مانند محصولاتی که باعث آفتاب سوختگی یا پیچک سمی می شود) پیدا کنید. و اگر دندانپزشکی تا به حال دهان شما را با تزریق به صورت موضعی بی حس کرده است ، پس احتمال دارد لیدوکائین باشد. لیدوکائین متداول ترین ماده بی حسی موضعی است که توسط دندانپزشکان استفاده می شود.

اکثریت قریب به اتفاق مردم با لیدوکائین مشکلی ندارند ، به همین دلیل اسپری های تاخیری بدون نسخه پزشک در دسترس هستند. در موارد نادر ، افراد به لیدوکائین و / یا سایر بی حس کننده های موضعی حساسیت دارند. اگر حساسیت دارید قطعاً نباید از اسپری های تاخیری استفاده کنید. و همچنین باید در مورد استفاده از اسپری تاخیری قبل از رابطه جنسی با همسرتان صحبت کنید ، زیرا اسپری تاخیری می تواند واکنش آلرژیک را در همسرتان ایجاد کند.

بهترین اسپری تاخیری چیست؟
براساس آزمایش و تحقیق ما ، احساس می کنیم که اسپری تاخیری Promescent بهترین محصول موجود در حال حاضر است. از برخی جهات آغازگر اسپری های تاخیری مدرن ، Promescent قهرمان سلطنتی ما در سال 2021 است و به سختی لبه های او را بیرون می کشد.

هزینه اولین بطری اسپری Promescent کمی بیشتر از رقبایی مانند Hims برای شما هزینه دارد ، اما اگر محصول مناسب شما باشد ، فرصت های بسته بندی Promescent مقرون به صرفه ترین گزینه برای تأمین اسپری تاخیری با کیفیت بالا است و در طول زمان صرفه جویی می کنید.

با این وجود یک افتخار برای Hims PEJ Spray ارائه می شود ، که همچنین یک محصول عالی است که ناامید کننده نخواهد بود.

در زیر عکسهای مختصر شرکت از دو 3 ارائه دهنده توصیه شده ما آورده شده است.

عکسهای فوری شرکت: پرومسنت
اسپری پرومسنت
پرومسنت واقعاً پدرفامیلای اسپری های تاخیری مدرن و با کیفیت است. خالق آن (متخصص ارولوژی مشهور ، رونالد گیلبرت ، MD) ابداعی در تغییر ترکیب لیدوکائین از یک ساختار کریستالی به یک روغن آبی که قادر است به راحتی جذب پوست شود ، ابداع کرد.

این اجازه داد اسپری تاخیری Promescent سریعتر ، م moreثرتر و (در صورت استفاده طبق دستور) بدون انتقال اثر بی حسی از مرد به شریک جنسی خود ، بدون هیچ کاری. مطالعات بالینی اسپری پرومسنت اثر آن را تأیید می کند. بیش از 90٪ مردان گزارش می کنند که استفاده از اسپری تاخیری Promescent لذت جنسی آنها را مختل نمی کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی