خرید اسپری تاخیری

این وبلاگ برای معرفی اسپری تاخیری است

خرید اسپری تاخیری

این وبلاگ برای معرفی اسپری تاخیری است

این وبلاگ جهت معرفی انواع اسپری های تاخیری انواع برندهای معروف بازار است .اسپری تاخیری : این فرآورده به مراد زیاد کردن زمان ارگاسم در مردان و لذت بیشتر درباره جنسی , استعمال می شود . از مزایای اشکال اسپری تاخیری می شود به استعمال پرسرعت و سهل و آسان آن‌ها اشاره نمود .

با تاثیر فوق العاده ای که دارد زمان رابطه شما و شریک جنسی را به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه افزایش می دهد و باعث می شود اضطراب شما کم شده ، و در نتیجه بتواند اعتماد به نفس خود را باز یابید و کم کم مدت طبیعی آمیزش را بدست آورید .

این اسپری باعث می شود شما اطمینان حاطر داشته باشید که حداقل تا ۳۰ ال ۴۵ دقیقه هیچ انزالی اتفاق نمی افتد و می توانید رابطه خود را ادامه دهید و از آن لذت ببرید .

نکته : هنگام استفاده از مواد بی حسی بیاد داشته باشید که حتما چند دقیقه قبل از انجام نزدیکی باید آلت خود را با آب بشویید یا اینکه از کاندوم استفاده نمایید.

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


بین لب ها ، درب ها و آستر ، آرایش صورتی راهی برای برجسته تر و تملق هر نوع ویژگی مورد نظر شما را دارد. (من خودم یک مکنده برای یک لب بیان جسورانه فلامینگو-صورتی هستم.)

لازم نیست که همه را بیرون بکشید تا کمی رنگ در آن بکشید - بر روی سایه های ظریف هلو تند بکشید یا با بخورهای نئونی غواص شوید. ماجراجویی خود را انتخاب کنید! مهمترین چیز این است که یک پاپ صورتی دارای روشی است که همه را فوراً زنده تر ، شاداب تر و کمی خوشحال تر به نظر می رساند. در زیر، پیدا کردن 15 به نظر می رسد آرایش صورتی که فقط ممکن است بر روی صورت خود قرار دادن یک لبخند (و میل به سایه چشم قرار داده قرمز).

01
از 15
پاپ رنگ

چشمان خود را به ستاره نمایش با یک چشم انداز حباب صورتی ، à la لیلی کالینز تبدیل کنید. از چوب سایه چشم در تمام درپوش خود استفاده کرده و آن را درون چین و مخلوط کنید و برای کنتراست یک مداد خط چشم شکلات قهوه ای را به خط شلاق پایینی خود بمالید. Dab highlighter در گوشه های داخلی چشم خود برای اینکه بیشتر ظاهر شود و ظاهر خود را با ریمل بلند مورد علاقه خود پایان دهید.


02
از 15
پاستیل های نرم

زیبایی آرایش صورتی این است که شما می توانید آن را به همان اندازه پر جنب و جوش یا لکه دار کنید که می خواهید. را، برای مثال، این رو داشت (و مرزی خنثی) نگاه. برای یک پایه درخشان از یک آغازگر شبنم استفاده کنید (مانند آب گل رز Glow Primer آبرسان Revlon ، 10 دلار) و یک براق صورتی براق برای حل آن استفاده کنید. با کمک کمی سرخ شدن ، نتیجه آن یک پرشکوه نرم و تک رنگ خواهد بود که خیلی شدید نیست.


03
از 15
بیانیه لب

لب ها (و پوست) خود را به مرکز توجه تبدیل کنید. به رژ لب صورتی مورد علاقه خود فکر کنید (در این حالت ، Kaja Beauty's Heart Melter Lip Gloss Stick in Wink Wink، 17 دلار) ، سپس بقیه ظاهر آرایش خود را از همانجا توسعه دهید. اما اگر می خواهید لب های شما مرکز توجه باشد ، بقیه اجزای نرم را حفظ کنید - علاوه بر این ، صورتی را نمی توان دید ، اما متوجه مکمل های پوستی ، زرق و برق دار شدن و چهره ابجو (فقط با لمس سرخ شدن صورتی) شد. گونه های او)


04
از 15
درب براق

براق درب می تواند بهترین دوست شما باشد ، به خصوص اگر خودتان را یک دختر در نظر بگیرید. شما می توانید از سایه های مختلفی از براق درب (مانند Lid Star Glossier) بر روی پوشش و درب خود استفاده کنید و آنها را به طور ظریف مخلوط کنید. سپس از براق یا لک لب لب مطابق استفاده کنید (مانند این سایه گل صد تومانی-صورتی از ohii Beauty).


05
از 15
چشم هنر

از Euphoria الهام بگیرید و خیلی مورد علاقه خود را بر روی آرایشهای زرق و برق و خیره کننده انجام دهید به نظر می رسد این نمایش ناخواسته برای آن شناخته شده است. شما به سایه های سایه چشم روشن و جسورانه ، با رنگ فلزی مانند سایه های موجود در پالت وسایل نقلیه Neon Obsessions Neon Obsession (29 دلار) نیاز دارید. سپس ، به سادگی از چسب شلنگ و موچین استفاده کنید تا تزیینات یا مرواریدها را بمالید ، یا از چسب های خود بکشید.


06
از 15
بوش مایع

سایه های مختلف صورتی را در یک نگاه برای آرایش نهایی دخترانه زیبا ترکیب کنید. بین سایه هلو ، پوست درخشان و لب های مرجانی ، آستر صورتی روشن روی لبه های او تضاد رنگی کامل و غیرمنتظره است.


07
از 15
رویال سرخ

با سرخ و جسورانه ، خارج از مرزها ، یک بیانیه اصلی تهیه کنید. همه چیز درمورد قرار دادن آن است: از فرمول پودر رنگدانه و تمرکز روی سیب گونه های خود استفاده کنید و آنرا با یک برس کوچکتر برای یک پاپ دراماتیک مخلوط کنید. لب قرمز مات ، گیلاس مناسب در بالا است.


08
از 15
صورتی هلو

مخلوط شدن سرخ شدن در اطراف چشمان شما همیشه ایده خوبی است. برای این نگاه ، از یک قرمزی کاملاً هلو (در این حالت ، KV's Everlasting Blush in Poppy ، 26 دلار) برای هر دو سیب گونه ها و پلک های خود استفاده کنید. با یک رژ لب فوسیا و یک لایه براق لب وینیل برای یک پاپ صورتی اضافی و متضاد به پایان برسانید.


09
از 15
یخ زده و براق

ما در اینجا عاشق تطبیق Shay Mitchell و دیافراگمهای دیسکو و یخچالهای لبهای براق هستیم. با یک پالت سایه چشم که دارای درجات مختلفی از رنگهای براق و مات است ، مانند خانه پودر سایه چشم (مانند پالت سایه چشم جدید Nude Hude Beauty ، 65 دلار) دوباره به خانه نگاه کنید.

10
از 15
داخل خطوط

اگر سایه چشم صورتی پررنگ یا آرایش تک رنگ چیزی از نظر شما نیست ، یک نوک انگشت ظریف تر از خط چشم مایع صورتی را امتحان کنید. آن را با یک چشم گربه بالدار مشخص کنید که با یک رنگ سفید گلی رنگ مشخص شده است - و با یک براق لب خوب ، بقیه ظاهر را خاموش کنید.

11
از 15
با لب قرمز

چه در مورد مد و چه آرایش صحبت کنیم ، ترکیب رنگی "صورتی و قرمز" کم است. از کجا فکر می کنید این رنگ ها با هم برخورد می کنند ، در واقع با هم باورنکردنی به نظر می رسند. مورد در نکته: این سایه چشم شگفت انگیز و زیبا با یک چشم گربه سیاه و یک لب قرمز جسورانه ترکیب شده است.

12
از 15
وینیل صورتی

لوازم آرایشی

خرید لوازم آرایشی

فروشگاه لوازم آرایشی

لوازم آرایشی مک

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

لوازم آرایشی و بهداشتی


لیست لوازم آرایشی

لوازم آرایشی به انگلیسی

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی مک

دیجی کالا لوازم آرایشی

لوازم ارایشی مارک

قیمت ست کامل لوازم آرایشی مک

خرید لوازم آرایشی ارزان

حتی اگر شما از رنگ مرعوب شدید باشید ، بندهای "وینیل صورتی" دی جی مارلی پارکر روشی بسیار جالب برای آزمایش آبهای دارای رنگ روشن است. با درمان درپوش زیرین خود را با کمی براق و براق شدن ، در حالی که چین و چروک را با سایه ای از رنگ صورتی رنگ و به سمت بالا مخلوط کنید ، ظاهر را به دست آورید. لمس پایان؟ لبهای کودک-صورتی از Dior Addict Lip Glow (با ظاهری خیس) حسن نیت ارائه می دهد.

13
از 15
تک رنگ صورتی

هنرمند آرایش کیتی جین هیوز به خاطر لحظات صورتی و صورتی رنگ و ظاهر ابرو معروف است (او اساساً استاد o

  • امین طاهری