خرید اسپری تاخیری

این وبلاگ برای معرفی اسپری تاخیری است

خرید اسپری تاخیری

این وبلاگ برای معرفی اسپری تاخیری است

این وبلاگ جهت معرفی انواع اسپری های تاخیری انواع برندهای معروف بازار است .اسپری تاخیری : این فرآورده به مراد زیاد کردن زمان ارگاسم در مردان و لذت بیشتر درباره جنسی , استعمال می شود . از مزایای اشکال اسپری تاخیری می شود به استعمال پرسرعت و سهل و آسان آن‌ها اشاره نمود .

با تاثیر فوق العاده ای که دارد زمان رابطه شما و شریک جنسی را به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه افزایش می دهد و باعث می شود اضطراب شما کم شده ، و در نتیجه بتواند اعتماد به نفس خود را باز یابید و کم کم مدت طبیعی آمیزش را بدست آورید .

این اسپری باعث می شود شما اطمینان حاطر داشته باشید که حداقل تا ۳۰ ال ۴۵ دقیقه هیچ انزالی اتفاق نمی افتد و می توانید رابطه خود را ادامه دهید و از آن لذت ببرید .

نکته : هنگام استفاده از مواد بی حسی بیاد داشته باشید که حتما چند دقیقه قبل از انجام نزدیکی باید آلت خود را با آب بشویید یا اینکه از کاندوم استفاده نمایید.

  • ۰
  • ۰

درباره این مورد
هدف ما این است که اطلاعات دقیق محصول را به شما نشان دهیم. تولید کنندگان ، تأمین کنندگان و دیگران آنچه را که شما در اینجا مشاهده می کنید ارائه می دهند ، و ما آن را تأیید نکرده ایم. سلب مسئولیت ما را ببینید
اسپری K-Y برای مردان. بسیاری از آقایان از حواس پرتی برای منحرف کردن خود استفاده می کنند تا بتوانند در رختخواب بیشتر بمانند - تصویربرداری از مادربزرگ ، فکر کردن در مورد بیس بال یا استفاده از روش "توقف شروع". همه اینها شما را از شریک زندگی خود دور می کند و شما را از لحظه ای دور می کند. K-Y Duration یک تقویت کننده استقامتی است که به طور موقت زمان تا زمان انزال را طولانی می کند تا به شما در کنترل بیشتر و ماندن در لحظه کمک کند. بسیاری از مردان استقامت و استقامت بیشتری را در اتاق خواب دوست دارند. بیایید واقعی باشیم؛ مردان 91٪ زمان را به پایان می رسانند ، زنان فقط 64٪. بگذارید شکاف اوج را ببندیم. این اسپری تاخیری به مردان کمک می کند تا لحظه بمانند و رابطه جنسی طولانی تری داشته باشند. چگونه کار می کند؟ فرمول خاص طراحی شده اعصاب مؤثر بر حساسیت جنسی را به تأخیر می اندازد که اوج به طور موقت به تأخیر می افتد و به جلوگیری از انزال زودرس کمک می کند. دیگر لازم نیست به خاطر داشته باشید که قرص های استقامت ناخوشایند مصرف می کنید. و فرم بهداشتی و مناسب اسپری به معنای عدم آلودگی مانند سایر ژلهای زودگذر اژاک یا کرمهای تاخیری نیست. آیا این امن است؟ K-Y به عنوان یک برند معتبر نزدیک به 100 سال ، از ایمنی و کیفیت محصولات خود می ایستد. ماده فعال ، لیدوکائین یک ماده رایج و ضد حساس کننده ضد ضد است که توسط FDA به منظور تأخیر در انزال و طولانی کردن زمان تا اوج مورد استفاده قرار می گیرد. انتقال به شریک زندگی شما هنگام استفاده به عنوان کارگردانی و اجازه زمان خشک شدن به حداقل می رسد. K-Y Duration همچنین دارای یک کلاه قفل کننده مقاوم در برابر کودک است تا از امنیت و امنیت آن مطمئن شوید. لطفاً جهت باز و بسته کردن اسپری دستورالعمل های موجود در بسته بندی را دنبال کنید. اگر قبلاً داروهای و داروهای تجویز شده مصرف کرده اید ، قبل از استفاده از پزشک یا داروساز سؤال کنید. چگونه از آن استفاده کنم؟ بطری را به صورت راست 2 - 3 اینچ از آلت تناسلی خود دور نگه دارید. 5 یا 15 اسپری (بیش از 10 اسپری در هر بار مصرف) را روی سر و شافت آلت تناسلی 5 - 15 دقیقه قبل از مقاربت بمالید. در صورت لزوم می توانید مالش دهید و سپس قبل از مقاربت ، اضافی را با یک پارچه نرم و مرطوب پاک کنید. محصول را بعد از مقاربت بشویید. K-Y مدت استفاده از روغن K-Y و سایر روان کننده های جنسی در صورت استفاده به عنوان کار صحیح است. با این حال ، مدت زمان کاندوم سازگار نیست و نباید از کاندوم استفاده شود. از بارداری یا انتقال STD / STI جلوگیری نمی کند. چه مدت طول خواهد کشید تا من دوام آورد؟ همه متفاوت هستند. توصیه می کنیم با 3 اسپری شروع کنید و اگر دوام ندارید تا زمانی که بخواهید دوبار دیگر اسپری اضافی را امتحان کنید تا اینکه شما و شریک زندگی تان خوشحال باشید (از 10 اسپری در هر بار استفاده تجاوز نکنید). به شما کمک کنید تا از استقامت جنسی خود کنترل کنید و تا چه مدت می خواهید دوام بیاورد تا درست و مناسب برای شما و شریک زندگی تان باشد. محتویات بسته بندی: 1 بطری پمپ پمپ - 36 اسپری در هر بطری ، 0.16 فلوئورس (5.0 میلی لیتر). ماده فعال: لیدوکائین USP 9.6٪ (تقریبا 10mg در هر اسپری).
K-Y Spray Spray for Men یک تقویت کننده استقامتی است که به شما کمک می کند دوام بیشتری داشته باشید و در لحظه بمانید
حاوی لیدوکائین است که توسط FDA به منظور طولانی تر شدن زمان تا زمان انزال ، و سایر مواد سازنده که مطابق با استانداردهای کیفیت و ایمنی K-Y باشد ، توسط FDA در نظر گرفته می شود.
استفاده از اسپری تأخیر آسان به شما کمک می کند تا کنترل طولانی مدت ماندگاری خود را کنترل کنید. این کار را برای شما و شریک زندگی تان مناسب کنید. قرص های استقامت و کرم ها و ژل های انزال زودرس را تغییر دهید!
انتقال به شریک زندگی خود هنگام استفاده به عنوان کارگردانی به حداقل می رسد و اجازه خشک شدن می یابد
قرص های استقامت و کرم ها و ژل های انزال زودرس را تغییر دهید
نشانه ها:
استفاده از نشانه ها را متوقف کنید: از تماس با چشم ها خودداری کنید ؛ هنگام استفاده از این محصول ، چشم و بینی شما وارد نشود. همیشه از کمترین مقدار موثر برای شما استفاده کنید. اگر قبلاً داروهای تجویز شده مصرف می کنید. ؛ اگر همسرتان باردار است ، قبل از استفاده از پزشک مشورت کنید ؛ این محصول با کاندوم سازگار نیست ؛ استنشاق نکنید. قبل از استفاده پزشک اگر مشکل کبدی یا کلیوی دارید یا از پوستی شکسته و ملتهب استفاده نمی کنید ؛ اگر شما یا شریک زندگی خود دچار ورم یا سوزش مانند سوزش یا خارش هستید ، از مصرف آن خودداری کنید. در صورت تداوم علائم ، با پزشک مشورت کنید ؛ اگر شما یا شریک زندگی خود حساسیت (حساس) به بیهوشی موضعی یا هر یک از سایر مواد ذکر شده دارید ، از این محصول استفاده نکنید.

هشدار:
هشدارها: فقط برای استفاده خارجی. هشدار آلرژی: اگر شما یا شریک زندگی تان نسبت به بی حسی موضعی یا هر یک از سایر مواد ذکر شده حساسیت دارید (از حساسیت) استفاده نکنید. استفاده نکنید: بر روی پوست شکسته یا ملتهب. قبل از استفاده از پزشک بپرسید: اگر شریک زندگی شما باردار است؛ اگر مشکل کبدی یا کلیوی دارید یا به آن مبتلا شده اید. اگر قبلاً داروهای تجویز شده مصرف کرده اید ، قبل از استفاده از پزشک یا داروساز سؤال کنید. هنگام استفاده از این محصول: به چشم یا سوراخ بینی دچار نشوید. استنشاق نکنید. حداکثر 20 اسپری در 24 ساعت تجاوز نکنید. همیشه از حداقل مقدار موثر همه شما استفاده کنید

 

منبع : ثانیکالا

  • ۹۸/۰۸/۲۲
  • امین طاهری

اسپری تاخیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی