خرید اسپری تاخیری

این وبلاگ برای معرفی اسپری تاخیری است

خرید اسپری تاخیری

این وبلاگ برای معرفی اسپری تاخیری است

این وبلاگ جهت معرفی انواع اسپری های تاخیری انواع برندهای معروف بازار است .اسپری تاخیری : این فرآورده به مراد زیاد کردن زمان ارگاسم در مردان و لذت بیشتر درباره جنسی , استعمال می شود . از مزایای اشکال اسپری تاخیری می شود به استعمال پرسرعت و سهل و آسان آن‌ها اشاره نمود .

با تاثیر فوق العاده ای که دارد زمان رابطه شما و شریک جنسی را به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه افزایش می دهد و باعث می شود اضطراب شما کم شده ، و در نتیجه بتواند اعتماد به نفس خود را باز یابید و کم کم مدت طبیعی آمیزش را بدست آورید .

این اسپری باعث می شود شما اطمینان حاطر داشته باشید که حداقل تا ۳۰ ال ۴۵ دقیقه هیچ انزالی اتفاق نمی افتد و می توانید رابطه خود را ادامه دهید و از آن لذت ببرید .

نکته : هنگام استفاده از مواد بی حسی بیاد داشته باشید که حتما چند دقیقه قبل از انجام نزدیکی باید آلت خود را با آب بشویید یا اینکه از کاندوم استفاده نمایید.

  • ۰
  • ۰


هر از گاهی ، من مقصر هستم که یک تختخواب را نشان نمی دهم. منظورم این است که: من نمی توانم هر چقدر تلاش کنم و چه شریک زندگی خود را دوست ندارم جمع نکنم. بعضی اوقات ، این اتفاق ناگوار باعث می شود که شخص دیگر نسبت به خود احساس گریه کند و فکر نمی کنم این عادلانه باشد. با این حال اوقات دیگر ، من آنقدر سریع جمع می شوم که سر شریک زندگی من به دلخواه من خیلی بزرگ می شود. این حرامزاده های بیچاره به این فکر می کنند که گله دارند ، و من فکر نمی کنم این یک بیت ناز باشد. در حقیقت ، یک نفس متورم در اتاق خواب می تواند فوراً روحیه را خراب کند.
بنابراین ، برای اینکه چهره شرکای من ریشه در واقعیت داشته باشد و برای جلوگیری از گریه کردن خود از خوابیدن بعد از اینکه سوراخ های آنها را به فراموشی انداختم ، کارهای خانه ام را به صورت اسپری تاخیری در بازار انجام داده ام. می بینید ، یک اسپری تاخیری که بسیار قوی است ، می تواند نتیجه مثبتی داشته باشد ، اما یک اسپری تاخیری که بی اثر است ، باعث می شود تا یک مرد مانند یک قطعه یک پمپ باشد. باید جایی وجود داشته باشد.

اینجا را کلیک کنید تا با استفاده از 100٪ از افزودنیهای تقویتی MAX SEXUAL STAMINA خود را افزایش دهید که هزاران نفر از مردان را افزایش داده اند

اکنون باید بگویم که من از اینکه هیچگاه از این مزخرفات موضعی استفاده نکنم بسیار افتخار نمی کنم زیرا من معمولاً پادشاه حلقه هستم. به پایان می رسد که شرکای ناخواسته من وقتی که مواد را بیرون می کشم همیشه غافلگیر می شوند ، اما شرکای اراده من همیشه وقتی می بینند من آن را پاک می کنم کمی ناامید به نظر می رسند. صرفنظر از این ، بیشتر بچه ها (حتی من) برای نگه داشتن گهواره هایشان هر چند وقت دیگر به کمی کمک نیاز دارند ، بنابراین واقعاً ، در بازی من شرم آور نیست و نباید در مال شما باشد. اسپری تاخیری خوب می تواند در صورت استفاده صحیح بازی را تغییر دهد ، به این معنی نیست که چگونه شخص مناسب می تواند یک مرد را مانند اسب نژاد روسی لعنتی کند

 

نظر عمومی من در مورد بهترین اسپری تأخیر برای فرمول های مردانه در بازار
مگر اینکه بخواهید به مطب پزشک بروید تا به همه افرادی که در آنجا کار می کنند بگویید که شما و دیک شما همیشه با هم همراه نیستید ، اسپری های تاخیری و وسایل تمرینی استقامت لازم است. در سن پیری ، توانایی او در ویروسی بسیار کاهش می یابد. اتفاق افتاده است ، اما اگر به آنچه می گویم گوش می دهید لازم نیست قربانی طبیعت شوید. بسیاری از مارک های خارج وجود دارد آشغال. برخی از تولیدکنندگان فقط می خواهند یک سرعتی سریع ایجاد کنند. بنابراین ، من پیشنهاد می کنم مثل من باشید و قبل از جعل پول نقد ، در مورد این موضوع مطالعه کنید.

در مورد اسپری های تاخیری خوبی که در آنجا وجود دارد ، آنها تمایل دارند کارهای خود را به خوبی انجام دهند و وقتی از آنها به عنوان کارگردانی استفاده شده اند با این حال ، من متوجه شده ام که اشکالات زیادی در رابطه با آنها وجود دارد ، حتی برای جوانب مثبت که از قبل می دانند چه انتظاری را دارند. فقط بخاطر داشته باشید که اکثر کارها توسط شما و خروس مطیع شما انجام می شود و به یاد داشته باشید که یک کرم موضعی ، اسپری یا پماد فقط می تواند تاکنون شما را از بین ببرد. اگر این موضوع را بدانید ، برای لیگ های بزرگ آماده هستید.

در اینجا 5 دلیل اول که من با این گول زدن در وهله اول قرار دارم ، ذکر شده است ، حتی اگر می دانم که ناامیدی کمی در ارتباط است:

بسیاری از این فرزندان عوضی می توانند به مردی بسیار طولانی تر از گذشته کمک کنند که حتی در نوع پسرهایی باشند که ساعت ها می روند.
بسیاری از اسپری های تأخیری به صورت ذاتی طراحی شده اند تا حساسیت یک پسر را در طول رابطه جنسی کاهش دهند ، این می تواند یک نعمت یا نفرین باشد.
استفاده از یک محصول تأخیر مؤثر می تواند یک مرده زود انزالی را در مسیرهای آن متوقف کند ، اما شما باید برای این اتفاق سریع عمل کنید.
این محصولات را می توان به صورت پنهانی بکار برد ، اگرچه گربه به محض قرار دادن جانسون در شریک زندگی خود از کیف خارج می شوید زیرا آنها نیز می توانند آن گه را احساس کنند.
به طور کلی ، اسپری تاخیری می تواند اعتماد به نفس شما را در رختخواب افزایش دهد ، اگر شما نوع شخص دیگری هستید که باید نسبت به عملکرد خود احساس بهتری داشته باشد.
در حالی که ما در این زمینه هستیم ، شما همچنین باید بدانید که هیچ اسپری تاخیری در بازار راه حل دائمی برای انزال زودرس نیست. در واقع ، هیچ چیز به غیر از تمرین های قدیمی و داروهای تجویزی قدیمی نیست. بعداً بیشتر به این موضوع خواهم رسید.

10 اسپری تاخیری و کرم های برآمدگی آلت تناسلی برتر برای جنسی که پول شما می تواند بخرد
در حال حاضر ، بیایید به تجارت بپردازیم و درباره آنچه که من به عنوان 10 اسپری تاخیر برتر در صنعت می بینم ، بحث خواهیم کرد. نظرات شما در مورد محصولات زیر ممکن است با من متفاوت باشد و البته تجربه هر انسان بی نظیر است ، اما در پایان ، به شما بهترین توصیه می شود تا توصیه های من را در اینجا انجام دهید. در غیر اینصورت ، در حالی که حساب بانکی شما کم است ، به جستجوی بالا می پردازید. نگو من به شما هشدار ندادم.

موعود
تنها کمی بیشتر از عنصر فعال ، لیدوکائین (10٪) ، Promescent کمی قوی تر از کف ارزان تر ما ، گل میخ 100 است. این پمپ اندازه گیری مناسب نیز دارد که من دوست دارم و در صنعت به عنوان یکی از بهترین اسپری تأخیر موجود از نظر قابلیت اطمینان ، نسبتاً قابل پیش بینی است ، و ذکر آن به عنوان یک عامل بی حس کردن بسیار مؤثر است. اما ، قبل از اینکه من به آواز خواندن ستایش های خود ادامه دهم ، بیایید کمی صحبت کنیم که بیشترین فاقد آن است.

به نظر من برجسته ، مانند یک چوب دنده فلزی ، که ممکن است یا ممکن است "عطر" در بخش دوم از نام آن را توضیح ندهد ، ناله می کند. اگرچه این مورد را FDA برای رابطه جنسی دهانی درست مثل رقابت تصویب کرده است ، اگر بیش از حد از آن استفاده کنید ممکن است شریک زندگی شما را خاموش کند. همچنین فاقد تولید عوارض جانبی منفی است ، اما به اندازه کافی عجیب و غریب ، تا زمانی که برخی دیگر از این لیست ماندگار نباشند ، دوام نمی آورد. در تجربه من ، این گهواره فقط حدود 10-15 دقیقه مؤثر بود ، اما بعد از آن دوباره ، من خیلی سخت کوبیدم و بندهای ما مرطوب تر از یک اسلاید آب بودند.

هرچند که به طور عمده ضد آب است به بازار عرضه می شود ، و من توجه کردم که به سرعت در پوست خروس من جذب می شود. با کاندوم قابل استفاده است ، اما در مورد اسپری های تاخیری که به خوبی ساخته شده است ، چنین است. حداقل چنین است ، درست است؟ بنابراین ، اگر می توانید بوی تند را تحمل کرده و به خاطر یکی از معدود اسپری های تأخیر تأیید شده توسط پسران بزرگ در اداره غذا و دارو ، کمی هزینه اضافی بپردازید ، پس خودتان یک badass dick را بی حس کننده کنید. تولید - محصول.

 

اسپری تاخیری VigRx
همانطور که از نام این محصول پیداست ، VigRX ساخته شده است تا با کاهش احساسات آلت تناسلی به حدی برسد که برای کل تیم بهترین قدرت را داشته باشد. این محصول با فرم اسپری که به راحتی کنترل می شود ، طراحی شده و مناسب و مناسب است. از آنجا که تمرین همیشه باعث نمی شود اسپری های تاخیری بی نقص و باکیفیت و باکیفیت در میز کنار تخت همه نگهداری شوند. این حساسیت زنی نر دستگاه تناسلی شما را آرام می کند و به شما امکان می دهد قول "من قصد دارم تمام شب را لعنت کنم" وعده ای را که قبل از پرتاب کردن در کیسه داده اید ، نگه دارید.

VigRX توسط یک شرکت معتبر به نام Leading Edge Health ساخته شده است ، یک مرکز سازگار با cGMP که تحت سخت ترین مقررات ایمنی تولید فعالیت می کند. در حقیقت ، این برند در صنعتی که دارای ده ها گزینه اسپری تأخیر در قفسه هاست ، حق امتیاز محسوب می شود. در حالی که هیچکدام از محصولات عالی این محصول نیست ، VigRX با موفقیت عاطفه های خود را بدون داشتن یک عوارض جانبی نامطبوع طولانی تر می کند.

 

آدم و حوا: ماراتن

به عنوان آخرین محصول حساس کننده در لیست من که از عناصر کاملاً شناخته شده و قابل اعتماد استفاده می کند ، اسپری تاخیر آدام و حوا ماراتن حاوی یک دوز سالم بنزوکائین قابل اعتماد است. استفاده و کنترل آن از اسپری قوطی بسیار ساده است ، بنابراین این گهواره تاکنون کاملاً استاندارد است. برای مردانی که به نوعی به لیدوکائین حساسیت دارند ، این یکی و دیگری اسپری فعال شده بنزوکائین تنها کسانی هستند که کفایت می کنند. استراحت سخت

صرف نظر از این ، این ضربه سنگین 5-10 دقیقه طول می کشد تا به حداکثر پتانسیل خود برسد - نوع درخواست انتظار طولانی از نظر اسپری تاخیری اگر از من بپرسید. آماده سازی کمی با این یک مسیری طولانی می گذرد. علاوه بر این ، بوی آن مانند جنس استیل است (اگر تصور کنید). من مطمئن نیستم که این یک چیز خوب یا بد باشد ، اما به هر حال خیلی بد نیست پس از اینکه به آن عادت کردید. همچنین ، آن را در طول رابطه جنسی دهانی استفاده نکنید. فعلاً فقط آن را حفظ خواهیم کرد.

جالب اینجاست که اسپری آدام و حوا ماراتن با کنجکاوی به عنوان محصولی عرضه می شود که نعوظ های قوی تر و محکم تری به مردان می دهد. با این حال ، من چیزی در لیست ترکیبات ندیدم که نشان دهنده این ادعای گمراه کننده شهرت باشد. مانند بسیاری از محصولات موجود در لیست من ، این FDA را به دلیل فروش بدون نسخه در فروشگاه های سکس مورد تأیید نمی داند ، اما هیچ کس واقعاً لزوماً در مورد بودجه دولت لزوماً هنگامی که آنها سعی می کنند بیشتر در رختخواب بمانند نیست. و از آنجا که قیمت مناسب است ، احتمالاً با شروع کار همه چیز را در مورد آن گله ها فراموش خواهید کرد.


 

Shibari Triton

علی رغم اسم حیوان دست و پا گیر و عجیب و غریب ، که به شکل باستانی باند طناب ژاپنی اشاره دارد ، این اسپری تاخیری بسیار استاندارد است تا آنجا که این نوع گربه ها پیش می روند. پمپ اندازه گیری ندارد ، اما در عوض از یک بطری اسپری معمولی استفاده می کند که کنترل میزان و مکان برنامه را سخت می کند. مانند Promescent ، حاوی 10٪ لیدوکائین به عنوان ماده فعال است ، بنابراین بسیار خوب است. علاوه بر این ، به عنوان خوشبو کننده نیست ، بنابراین شما به همان اندازه توضیح برای انجام دادن به شریک زندگی عجیب و غریب خود را توضیح نخواهد داد.

برای من ، فقط حدود 2-3 پمپ از این معجون جادویی ژاپنی طول کشید تا آلت تناسلی ام برای حرکت در اقیانوس آماده شود. با این حال ، چند بار وجود داشت که همه چیز به خوبی کار نمی کند. شاید به همین دلیل باشد که هنوز این محصول توسط FDA تأیید نشده است. از این گذشته ، برای رابطه جنسی دهانی ایده آل نیست. با این حال ، می توان آن را با کاندوم استفاده کرد ، اگرچه یک دستکش عشق روغنی تمایل دارد دیک اسپری شما را سلب کند.

دستورالعمل های موجود در برچسب می گویند که از محصول کم مصرف استفاده کنید ، اما اگر شما مانند من باشید ، به احتمال زیاد کمی بیشتر از آنچه پیشنهاد می شود استفاده کنید. هرچند بیشتر به شما هشدار می دهم ، بیشتر احساس سوزن سوزن شدن را تجربه خواهید کرد. من ، برای یک نفر ، این احساس را خیلی دوست ندارم ، اما شاید شما هم چنین باشید. و از آنجا که این گهواره قیمت متوسطی دارد ، ممکن است در پایان روز تجارت خوبی باشد.

پاور پلاس دکتر جانسون

ساخته شده توسط یکی از محبوب ترین مارک ها در صنعت کالاهای جنسی ، اسپری تأخیر Doc Johnson Power Plus یک مدعی قوی در این دسته است. با این حال ، من می دانم که این گهواره یکی از کمترین مقدار عامل بی حسی در این لیست را دارد. علاوه بر این ، از لیدوکائین استفاده نمی کند. در عوض ، ماده فعال بنزوکائین است و فرمول فقط حاوی 7.5٪ است.

علاوه بر این ، این مواد نسبتاً منحصر به فرد یک کرم است و نه یک اسپری. اگرچه این برند محصولات متنوعی را ارائه می دهد که باعث انقباض انزال می شود ، اما نسخه پلاس پلاس برخی از محصولات برتر این محصول است. و از آنجا که این یک کرم به جای اسپری است ، استفاده از آن روی دیک شما بسیار ساده تر است و می توان آن را بهتر کنترل کرد. با این وجود ، تازه کارها در زمینه تأخیر اسپری و کرم ممکن است مجبور باشند برخی از ریاضیات را انجام دهند تا بدانند که چقدر باید استفاده شود ، به خصوص که هیچ پمپ سنج یا راهنمای سنجشی روی برچسب وجود ندارد.

در هر صورت ، محصولات برند Doc Johnson محبوب هستند اما هیچ یک از آنها توسط FDA به دلیل رابطه جنسی دهانی تأیید نشده اند. به اندازه برخی از گزینه های دیگر موجود در این لیست بد بو نمی شود ، و همچنین طعم آن خیلی بد نیست (من آن را امتحان کردم). و در حالی که کرم خیلی راحت انتقال نمی یابد ، احتمالاً چنین نیست

 

قدرت اضافی Tauro

از آنجا که ما در اینجا به نکته عجیب و غریب علاقه مند هستیم ، من Tauro Extra Power را در لیست خود قرار دادم زیرا این کار توسط برخی از گربه های بسیار قابل توجه ساخته شده است این مورد را بررسی کنید: عصاره جینسنگ ، عصاره هلیدا هلیکس ، عصاره جینکو بیلوبا و عصاره بابونه. اگر می خواهید بدانید که کدام یک از این موارد چیست ، باید آن را به Google کنید. تنها چیزی که می توانم به شما بگویم این است که ، هرکسی که فرمول ارائه دهد ، بدیهی است که می داند چه می کند. و از آنجا که می تواند به جای برخی از سنگ های مالش عجیب و غریب یا قلم مو آسیایی ، اسپری کند ، کنترل و استفاده از آن آسان است ، این یک تسکین است.

این محصول طبیعی طبیعی برای آقایانی که به آن دسته کل بیهوشی های دارویی امروزی نمی پردازند ، یک انتخاب عالی است. بدون هیچ گونه سر و صدایی ، هنوز هم در مدت زمان معقول کار (تقریباً 30-20 دقیقه) به کار خود ادامه می دهید ، البته این مقدار برای مدت زمان قابل توجهی (حدود یک ساعت) طول می کشد. علاوه بر این ، اگر از آب گرم و صابون استفاده می کنید ، خاموش شوید و اصلاً کثیف نیست. متأسفانه ، به نظر می رسد FDA فقط محصولاتی را که از مواد تشکیل دهنده اختراعات موجود در آنها تهیه شده باشد ، تأیید می کند ، بنابراین احتمالاً می توانید حدس بزنید که این کار در کجا انجام می شود.

به هر حال ، این گربه برای رابطه جنسی دهانی ایده آل نیست ، بیشتر به دلیل اینکه مزه و بو دارد و مانند بوی بیمارستانی کثیف است. به همین ترتیب ، مانند یک روش پزشکی گران است ، اما جایگزین مناسبی برای لیدوکائین ، بنزوکائین و سنگهای صفراوی عجیب است. اگرچه کاندوم قابل استفاده است ، اما به دلیل خوب ماندن نیست. و از آنجا که حاوی چنین مواد طبیعی است ، پوست دیک شما بعد از استفاده احساس بدی نمی کند. به طور کلی ، این محصول بسیار خوبی برای مردانی است که می خواهند رویکرد ارگانیکی برای ماندگاری بیشتر در رختخواب داشته باشند (اگر به آن نوع از کار بپردازید).

5 نکته برتر در مورد تأخیر اسپری در 5 مورد من
اگر یکی از محصولات موجود در لیست من را انتخاب کردید ، حتماً از آن به عنوان کارگردانی استفاده کنید. همچنین ، برخی از توصیه های در مورد جوانب مثبت (من ، یعنی) را در نظر بگیرید. من از مدتها قبل درگیر اسباب بازی های جنسی و محصولات دیک تاخیر شده ام ، دست و پنجه نرم کرده ام ، بنابراین یک یا دو چیز را در این راه یاد گرفته ام. بگذارید آن را برای شما تجزیه کنم:

اطمینان حاصل کنید که شریک زندگی شما می داند اگر قصد دارید بدون کاندوم لعنتی کنید ، از یک محصول تأخیر استفاده کنید ، به خصوص اگر محصول به راحتی منتقل شود. شما نمی خواهید که مجبور شوید توضیح دهید که چرا پوسته پوستی آنها هنگام رابطه جنسی بی حس می شود یا بدتر از آن ، در آتش.
فراموش نکنید که وقتی کارتان تمام شد ، کثیف ها را بشویید ، حتی اگر دیگر نمی توانید آن را حس کنید. شما تعجب خواهید کرد که چند بار این کار را کردم ، فقط صبح که بیدار شدم با یک بثور مریض در سراسر جواهرات خانواده ام.
هرگز در رابطه جنسی دهان سعی نکنید اگر این محصول صریحاً توصیه ای غیر از اینها را دارد. من اهمیتی نمی دهم که چقدر داغ می شود. هیچ کس نمی خواهد با بی حسی صورت ، بیماری ناگهانی و یا مرگ مقابله کند ، و شما خیلی برای زندان بسیار زیبا هستید.
در صورت استفاده از آنها ، محصولات خود را شستشو دهید. هیچ چیز بدتر از این نیست که چشمان شما را با این گنگ بر روی آنها پاک کنید. آیا کسی می تواند بگوید "اوه؟"
بطری یا ظرف خود را در یک محیط امن با درجه حرارت قرار دهید - فضای بسیار دور از آب و هوای بسیار گرم و سرد. اسپری های تاخیری منجمد درست کار نمی کنند ، و اسپری های تأخیر بیش از حد گرم بوی خنده دار و عرق در همه جای خود می دهند. اگر ظرف های خود را در کنار هم نگه دارید 100٪ قابل اجتناب است.
نظرات نهایی من در مورد اسپری های حساس کننده
در حال حاضر ، من قبلاً اشاره کردم که این محصولات حساس کننده دیک (و همه آن را دوست دارم ، صرف نظر از قیمت ، لیست مواد تشکیل دهنده یا نام تجاری آنها) اگر به دنبال راه حل دائمی برای انزال زودرس هستید ، ایده آل نیستند. موارد موجود در لیست من برای جمع شدن سریع به هر وسیله درمانی نیستند ، اما باز هم به شما کمک می کنند تا در کمال خرج کردن باشید. بنابراین ، اگر به دنبال چیزی با قدرت کمی بیشتر می گردید ، من به طور جدی پیشنهاد می کنم خودتان را یک ماساژور دستی یا خودکار بخرید تا در این ضمن به شما در تمرین پمپ خود کمک کند.

خوشبختانه ، تکنیک های زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند نعوظ خود را به طور مؤثر کنترل کنید. بازار مدرن نیز اسباب بازی های زیادی را طراحی کرده است که مهمترین آنها محصولاتی است که از تولید کنندگان معتبر مانند Fleshlight و Kiiroo ساخته شده است. به عنوان مثال ، مارک معروف Fleshlight ، که به دلیل مسخره بودن در انتخاب اسباب بازی های جنسی قابل تنظیم مشهور است ، این چیزی را به نام STU (واحد آموزش Stamina) دارد. آن پسر عوضی شوخی نیست. و در حالی که ممکن است کمی شما را برای تسلط بر هنر لذت بخشی هدفمند ، کمی طول بکشد ، اما فکر می کنم در پایان روز ارزش تلاش را دارد

 

منبع :  sanykala

  • ۹۸/۰۸/۲۲
  • امین طاهری

بهترین اسپری های تاخیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی