خرید اسپری تاخیری

این وبلاگ برای معرفی اسپری تاخیری است

خرید اسپری تاخیری

این وبلاگ برای معرفی اسپری تاخیری است

این وبلاگ جهت معرفی انواع اسپری های تاخیری انواع برندهای معروف بازار است .اسپری تاخیری : این فرآورده به مراد زیاد کردن زمان ارگاسم در مردان و لذت بیشتر درباره جنسی , استعمال می شود . از مزایای اشکال اسپری تاخیری می شود به استعمال پرسرعت و سهل و آسان آن‌ها اشاره نمود .

با تاثیر فوق العاده ای که دارد زمان رابطه شما و شریک جنسی را به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه افزایش می دهد و باعث می شود اضطراب شما کم شده ، و در نتیجه بتواند اعتماد به نفس خود را باز یابید و کم کم مدت طبیعی آمیزش را بدست آورید .

این اسپری باعث می شود شما اطمینان حاطر داشته باشید که حداقل تا ۳۰ ال ۴۵ دقیقه هیچ انزالی اتفاق نمی افتد و می توانید رابطه خود را ادامه دهید و از آن لذت ببرید .

نکته : هنگام استفاده از مواد بی حسی بیاد داشته باشید که حتما چند دقیقه قبل از انجام نزدیکی باید آلت خود را با آب بشویید یا اینکه از کاندوم استفاده نمایید.

  • ۰
  • ۰

K-Y اسپری تاخیر حساس به مدت زمان K-Y برای مردان
متوقف نشو
91٪ از مردان در حالیکه 63٪ از اوج لذت جنسی زنان به پایان رسیده است. زمان آن است که شکاف لذت را ببندید و جنس مورد نظر خود را بدست آورید!

KY طول مدت طولانی به او کمک می کند تا بتواند ادامه دهد و ادامه دهد و ادامه یابد و ادامه یابد ... شما این کار را می کنید :)

ساخته شده با بنزوایزین.

19.97 دلار

K-Y Spray Spray for Men یک تقویت کننده استقامتی است که به طور موقت زمان تا زمان انزال را طولانی تر می کند تا به شما در کنترل بیشتر و ماندن در لحظه کمک کند.

دیگر لازم نیست به خاطر داشته باشید که قرص های استقامت ناخوشایند مصرف می کنید. قالب اسپری بهداشتی و مناسب به معنای ایجاد خلط مانند سایر ژلهای زودگذر اگزا یا کرم تاخیری نیست.

K-Y به عنوان یک برند معتبر نزدیک به 100 سال ، از ایمنی و کیفیت محصولات خود می ایستد. ماده فعال ، لیدوکائین یک ماده رایج و ضد حساس کننده ضد ضد است که توسط FDA به منظور تأخیر در انزال و طولانی کردن زمان تا اوج مورد استفاده قرار می گیرد.

انتقال به شریک زندگی شما هنگام استفاده به عنوان کارگردانی و اجازه زمان خشک شدن به حداقل می رسد. K-Y Duration همچنین دارای یک کلاه قفل کننده مقاوم در برابر کودک است تا از امنیت و امنیت آن مطمئن شوید. لطفاً جهت باز و بسته کردن اسپری دستورالعمل های موجود در بسته بندی را دنبال کنید. اگر قبلاً داروهای و داروهای تجویز شده مصرف کرده اید ، قبل از استفاده از پزشک یا داروساز سؤال کنید.

آیا اطلاعات موجود در این بخش مفید است؟ بله خیر

اسپری حساس کننده K-Y مدت زمان برای مردان


مدت زمان K-Y

K-Y برند معتبر
ماده فعال لیدوکائین ، یک ماده حساس کننده کننده معمولی است که توسط FDA به منظور طولانی تر شدن زمان تا زمان انزال در نظر گرفته شده است. K-Y به عنوان یک برند معتبر نزدیک به 100 سال ، از امنیت محصولات خود می ایستد.

به کنترل زمان آخرین عمر کمک می کنید
بیایید با آن روبرو شویم ، مردان سریعتر از زنان تمام می شوند. مدت زمان K-Y با کمک به شما در کنترل مدت طولانی ماندن ، این شکاف را می بندد. 3 اسپری را امتحان کنید تا شروع شود. اگر به اندازه دلخواه دوام نیاورید ، دفعه بعد یک اسپری اضافی امتحان کنید (از 10 اسپری تجاوز نکند مگر اینکه توسط پزشک توصیه شود.)

قالب اسپری آسان
K-Y مدت زمان استفاده از قالب اسپری پمپ آسان برای استفاده در سر و شافت آلت تناسلی مرد است. مدت زمان K-Y با کاهش حساسیت عصبی کار می کند. شما هنوز هم احساسات جسمی صمیمی از جمله لمس و برانگیختگی را احساس خواهید کرد.

در لحظه بمانید
حواس پرتی ها را فراموش کنید و در لحظه بمانید. دیگر به بیس بال یا مادربزرگ فکر نمی کنید. با مدت زمان K-Y قادر خواهید بود سر خود را در بازی نگه دارید و در نتیجه از رابطه جنسی بهتر با همسر خود لذت ببرید.
پرسش و پاسخ

آیا کار می کند؟ چطور؟
بله آن کار می کند! K-Y Duration ™ اسپری برای آقایان تقویت کننده استقامتی است که با اسپری شدن روی آلت تناسلی مرد ، به شما در ماندگاری بیشتر کمک می کند تا بتوانید کنترل بیشتری داشته باشید و در لحظه بمانید! اعصاب مؤثر بر حساسیت جنسی را حساس تر می کند ، در حالی که هنوز تجربه لذت بخش جنسی را فراهم می کند.

چگونه از آن استفاده کنم؟
K-Y مدت زمان قبل یا حین نعوظ را اعمال کنید - به هر صورت! ابتدا بطری را به صورت عمودی 2 "تا 3" از آلت تناسلی خود نگه دارید و 3 یا بیشتر از اسپری ها را که بیش از 10 نباشد ، روی سر و شافت آلت تناسلی 5-15 دقیقه قبل از مقاربت بمالید (یا همانطور که توسط دکتر راهنمایی شده است استفاده کنید). ) در صورت لزوم مالش دهید و سپس قبل از مقاربت ، اضافی را با یک پارچه نرم و مرطوب پاک کنید. محصول را بعد از مقاربت بشویید.

ایمنی / مواد لازم
ماده فعال در K-Y Duration ، لیدوکائین ، معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد و به منظور طولانی شدن زمان به طور موقت تا زمان انزال ، توسط FDA ایمن شناخته شده است. K-Y به عنوان یک برند معتبر نزدیک به 100 سال ، از امنیت محصولات خود می ایستد.

چه مدت طول خواهد کشید تا من دوام آورد؟
همه افراد متفاوت هستند ، اما برای شروع کار 3 اسپری را امتحان کنید. اگر به اندازه دلخواه دوام ندارید ، دفعه بعد یک اسپری اضافی امتحان کنید (طبق دستورالعمل استفاده کنید و از 10 اسپری تجاوز نکنید ، مگر اینکه توسط پزشک توصیه شود).

سکس برای من چه حسی خواهد داشت؟
نگران نباشید - شما هنوز هم لذت ناشی از تحریک جنسی را که منجر به ارگاسم می شود احساس خواهید کرد. مدت زمان K-Y با کاهش حساسیت عصبی کار می کند. این بدان معنی است که شما دوام بیشتری خواهید داشت و هنوز هم احساسات جسمی صمیمی از جمله لمس و برانگیختگی را احساس خواهید کرد.

این موضوع چه تأثیری روی شریک زندگی من خواهد گذاشت؟
اگر به عنوان کارگردانی استفاده شود ، از بین برود و اجازه خشک شود ، به حداقل رساندن انتقال به شریک زندگی خود در طول مقاربت جنسی کمک می کند. البته - شما می خواهید ابتدا قبل از استفاده از K-Y Duration با شریک جنسی خود صحبت کنید ، و مطمئن باشید که اگر شریک زندگی شما حساسیت (حساس) به بیهوشی موضعی یا هر یک از سایر مواد ذکر شده دارد ، از این محصول استفاده نکنید. اگر شریک زندگی شما باردار است ، قبل از استفاده باید از پزشک معالج بخواهید.

آیا می توان از آن با کاندوم استفاده کرد؟
خیر ، مدت زمان K-Y با کاندوم قابل استفاده نیست. با این حال ، اگر به دنبال کاندوم برای کمک به ماندگاری بیشتر هستید - Durex® Performax® Intense را که از ترکیب فعال بنزوکائین استفاده می کند ، امتحان کنید.


آیا با مدیوم من در تعامل خواهد بود؟
اگر قبلاً داروهای تجویز شده مصرف کرده اید یا مشکل کبدی یا کلیوی دارید قبل از استفاده از پزشک یا داروساز سؤال کنید.
مورد اعتماد تقریباً 100 سال است

 

منبع :  sanykala

  • ۹۸/۰۸/۲۲
  • امین طاهری

اسپری تاخیری حساس به مدت زمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی