خرید اسپری تاخیری

این وبلاگ برای معرفی اسپری تاخیری است

خرید اسپری تاخیری

این وبلاگ برای معرفی اسپری تاخیری است

این وبلاگ جهت معرفی انواع اسپری های تاخیری انواع برندهای معروف بازار است .اسپری تاخیری : این فرآورده به مراد زیاد کردن زمان ارگاسم در مردان و لذت بیشتر درباره جنسی , استعمال می شود . از مزایای اشکال اسپری تاخیری می شود به استعمال پرسرعت و سهل و آسان آن‌ها اشاره نمود .

با تاثیر فوق العاده ای که دارد زمان رابطه شما و شریک جنسی را به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه افزایش می دهد و باعث می شود اضطراب شما کم شده ، و در نتیجه بتواند اعتماد به نفس خود را باز یابید و کم کم مدت طبیعی آمیزش را بدست آورید .

این اسپری باعث می شود شما اطمینان حاطر داشته باشید که حداقل تا ۳۰ ال ۴۵ دقیقه هیچ انزالی اتفاق نمی افتد و می توانید رابطه خود را ادامه دهید و از آن لذت ببرید .

نکته : هنگام استفاده از مواد بی حسی بیاد داشته باشید که حتما چند دقیقه قبل از انجام نزدیکی باید آلت خود را با آب بشویید یا اینکه از کاندوم استفاده نمایید.

  • ۰
  • ۰

(2 بسته) کاندوم لاتکس روغنی Trojan Ultra Ribbed Lubricated - 36 

درباره این مورد
هدف ما این است که اطلاعات دقیق محصول را به شما نشان دهیم. تولید کنندگان ، تأمین کنندگان و دیگران آنچه را که شما در اینجا مشاهده می کنید ارائه می دهند ، و ما آن را تأیید نکرده ایم. سلب مسئولیت ما را ببینید
لذت خود را با استفاده از این کاندوم های لاتکس تروجان Ultra Ribbed Lubxated Latex تقویت کنید. آنها مخصوصا با دنده های عمیق تر طراحی شده اند تا از لذت بیشتری برخوردار شوند ، از یک سبک منحصر به فرد برای افزایش تحریک استفاده می کنند. این کاندوم های باریک Trojan از لاتکس با کیفیت عالی ساخته شده اند. آنها برای کاهش خطر پیشگیری از بارداری ، HIV / AID ها و سایر STI ها ساخته شده اند و برای لذت ماندگاری از روغن کاری نرم و ابریشمی استفاده می کنند. این کاندوم ها همچنین دارای مخزن مخصوص مخزن مخصوص ایمنی اضافی هستند و به منظور اطمینان از قابلیت اطمینان به صورت الکترونیکی آزمایش می شوند.

کاندوم های لاتکس ، دارای 36 عدد Trojan Ultra Ribbed Lubricated Lubxated:

کاندوم شماره یک آمریکا؛ بیش از 90 سال اعتماد کرد
Trojan دارای کیفیت آزمایش سه گانه است
کاندوم های روغنی برای تحریک فوق العاده طراحی شده اند
برای پیشگیری از بارداری به علاوه حفاظت از STI
به عنوان یک بسته ارزش 36 عددی در دسترس است
روان کننده پریمیوم
کاندوم ها از لاتکس با کیفیت بالا ساخته شده اند
ساخته شده با دنده های عمیق تر برای لذت بیشتر

  • ۹۸/۰۹/۲۲
  • امین طاهری

کاندوم لاتکس روغنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی