خرید اسپری تاخیری

این وبلاگ برای معرفی اسپری تاخیری است

خرید اسپری تاخیری

این وبلاگ برای معرفی اسپری تاخیری است

این وبلاگ جهت معرفی انواع اسپری های تاخیری انواع برندهای معروف بازار است .اسپری تاخیری : این فرآورده به مراد زیاد کردن زمان ارگاسم در مردان و لذت بیشتر درباره جنسی , استعمال می شود . از مزایای اشکال اسپری تاخیری می شود به استعمال پرسرعت و سهل و آسان آن‌ها اشاره نمود .

با تاثیر فوق العاده ای که دارد زمان رابطه شما و شریک جنسی را به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه افزایش می دهد و باعث می شود اضطراب شما کم شده ، و در نتیجه بتواند اعتماد به نفس خود را باز یابید و کم کم مدت طبیعی آمیزش را بدست آورید .

این اسپری باعث می شود شما اطمینان حاطر داشته باشید که حداقل تا ۳۰ ال ۴۵ دقیقه هیچ انزالی اتفاق نمی افتد و می توانید رابطه خود را ادامه دهید و از آن لذت ببرید .

نکته : هنگام استفاده از مواد بی حسی بیاد داشته باشید که حتما چند دقیقه قبل از انجام نزدیکی باید آلت خود را با آب بشویید یا اینکه از کاندوم استفاده نمایید.

  • ۰
  • ۰

07 سپتامبر 2017 در ازدواج مربیان بهداشت
من و نانسی می توانستیم لیستی از لیست کارهایی که در طول سال های ازدواج ما مرتکب اشتباه شده ایم ، یک دفترچه را پر کنیم. خوشبختانه ، ما کارهایی را نیز انجام داده ایم. مسئله ای که احساس می کنیم تغییر کرده است این است که هر روز زمان را کنار می گذاریم تا با یکدیگر کنار بزنیم. سالها بود که پیدا کردن آن زمان سخت تر بود اما تقریبا بدون استثناء آن را پیدا کردیم. بعضی روزها پنج دقیقه و بعضی روزها سی یا بیشتر بود. برای ما ، زمان اتصال هر روز برجسته بود. این چیزی بود که هر دو منتظر آن هستیم. الگوی ما قبل از بچه ها این بود که وقتم را درست بعد از آنکه من از خانه کار کردم ، بگذرانم.

شخصی مدتها پیش به من گفت که راهی که یک زوج ده دقیقه اول عصرها را با هم می گذراند ، چگونگی گذراندن عصر را تعیین می کند. من آن را به قلب. آیا این بدان معنی است که ما بعد از ظهرها هیچ وقت استدلال نداریم؟ لازم نیست. اما من فکر می کنم آنها به دلیل روشی که ده دقیقه اول خودمان را پشت سر گذاشتیم ، کمتر و شدیدتر بودند. وقتی بچه های ما کمی بودند ، بیشتر تلاش می کرد و غالباً کمی فداکاری می کرد. من اولویت را پیدا کردم به محض اینکه به خانه رسیدم نانسی را پیدا کنم. بعضی اوقات من با کودک روی هر پا یا یکی در آغوش خود قدم می زدم و دیگری به صورت آویزان. من به اسباب بازی ها ، سگ ها و غیره پیمایش کردم ، اما او را پیدا کردم و او را بوسیدم و پرسیدم که روز او چگونه است. زمان ارتباط ما در آن سالها پس از خواب بچه ها فرا رسید.

شخصی می خواست بداند آیا ما در آن سالها نیز خسته شده ایم یا خیر. پاسخ مثبت است ، اما ما فهمیدیم که چقدر ارتباط برای ما مهم بود. ما از این طریق نگاه کردیم. ما می توانیم استراحت کنیم و از هم جدا شویم یا خسته شویم و به هم وصل شویم ما خسته را انتخاب کردیم. نگاهی به عقب که انتخاب خوبی بود.

در مورد ازدواج شما چطور؟ آیا روزانه برای برقراری ارتباط وقت می گیرید؟ اگر چنین است ، آن را ادامه دهید! اگر اینطور نیست ، چرا امروز آن زمان را با هم شروع نمی کنیم؟

ازدواج عالی ، ازدواج مسیحی ، خدا ، دکتر. KIM ، ازدواج ، مشاوره ازدواج ، ازدواج قطار ، اتصال به ازدواج ، اقامت در مسیر ازدواج ، چگونه می توان به صرف زمان های دیگر ، زمان کیفی در ازدواج ، زمان کیفی ، بچه ها ، ازدواج با کودکان ، ازدواج ، ازدواج کرد. ، اولویت های ازدواج ، اولویت های زمانی
2 نظر
برای دریافت هر پست وبلاگ از طریق ایمیل هر روز صبح مشترک شوید.


حواشی مربعان سلامتی: حباب 5- نشان دادن تقاضا
31 آگوست 2017 در مهد کودک های سالم
چه کسی برای اولین بار به شما اهمیت گفتن "متشکرم؟" را یادآوری نکردم. دقیقاً نمی توانم بخاطر بسپارم اما همیشه یادم می رود این چیزی بود که والدینم از من انتظار داشتند این کار را انجام دهند. هر کاری که برای توسعه این عادت در من انجام داد کار می کرد. من همیشه می گویم "متشکرم" من آن را به چکر در فروشگاه های مواد غذایی ، barista که در آن قهوه می خورم ، بلیط تهیه کننده فیلم در فیلم و تقریباً در مورد هر کس دیگری که با آنها در ارتباط هستم می گویم. من واقعاً ممنونم که والدینم این کار را در اولویت قرار داده اند.

می دانید چه جالب است؟ بعضی اوقات وقتی می گویم از کسی تشکر می کنم ، چهره ای شوکه کننده دارند. به نظر می رسد که آنها نمی توانند باور کنند که کسی زمان گفتن آن را داشته است - به ویژه برای آنها. من در مورد اشتباهاتی که در ازدواج ما مرتکب شده ام بسیار می نویسم؛ اشتباهاتی که باعث ایجاد استدلال ، دعوا و سوء تفاهم شده است ، اما چیز "متشکریم" که درست شد هنگامی که ما شروع به دوستیابی در کالج کردیم ، نانسی آن را برای من جلب کرد. او از من تشکر کرد برای چیزهایی که قبلاً هیچ کس از من تشکر نکرده است. وقتی درب ماشین را باز و بسته کردم ، در پایان تاریخ ، وقتی من یک وعده غذایی یا بلیط فیلم یا هر چیز دیگری خریداری کردم ، او گفت متشکرم. باورنکردنی بود و دو مورد اتفاق افتاد. این باعث شد من از تشکر از او آگاه تر شوم و این باعث شد که بخواهم کارهای بیشتری برای او انجام دهم.

امروز ، هیچ چیز تغییر نکرده است. من هر روز بارها و بارها کلمات "ممنون" را می شنوم. در ازدواج ما ، این کلمات ارزش هر کاری را که برای یکدیگر انجام می دهیم بالا برد. این مانع از این می شود که از یکدیگر و کارهایی که برای یکدیگر انجام می دهیم بصورت اعطایی استفاده کنیم. حالا نوبت شماست. چگونه همسرتان قدردانی می کنید؟ به خودت امتیاز دهید آیا شما یک کار خوب ، یک کار خوب یا یک کار نه چندان خوب انجام می دهید؟ چرا امروز این عادت را برای کار در ازدواج خود قرار نمی دهید؟

ویژگی های مربعان سلامتی ، معلمان سالم ، نشان دادن تقاضا ، نشان دادن گرامیداشت ، قدردانی ، قدردانی از ازدواج ، شادابی در ازدواج ، شایسته در ازدواج ، شادابی در ازدواج
1 نظر
برای دریافت هر پست وبلاگ از طریق ایمیل هر روز صبح مشترک شوید.

 

 

منبع :  sanykala

  • ۹۸/۱۱/۰۶
  • امین طاهری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی